• acinna

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Lemis: Grattis till dottern! Skönt att du fick vara vaken och med under kejsarsnitet, och jag hoppas ni båda mår bra!!!

• acinna

Supers: Så skönt att det går framåt!!! Håller alla tummar och tår jag kan nu för er!

• acinna

Chicky: Blir tårögd när jag läser det du skrivit, och så klart håller jag med! Tack själv för att du finns! Hjärta

• acinna

Kanske4a: Kan säga att jag hade precis samma symptom denna graviditeten som jag hade med vårt X, alltså ont i ljumsken på vänster sida, och spänd på vänster sida. NI kan ju gissa hur nervös jag var från plus till vi fick göra VUL. Men allt var som det skulle, och läkaren sa att det inte var konstigt om jag hade samma känsla igen eftersom jag varit gravid 3 gånger på ett år, så tarmarna och kroppen tagit stryk av det!!!

Opererad för X i vänster ÄL 17/9-10, men har båda ÄL kvar. E 110731 & BF 130125
  • acinna
    Petra 334 skrev 2012-09-24 16:05:01 följande:
    3+ idag på V5+1, nu börjar det kännas som att det kan gå vägen den här gången!
    Underbart!!! Har du bokat VUL?
  • acinna

Kanske 4a: Kan du inte ringa till gyn eller något?!? Så de kan kolla upp dig, eller ta hcg-prover? Du ska inte behöva gå runt och ha ont och behöva vara orolig!!!

• acinna

Sindyrella: Skönt att allt såg bra ut. Tyvärr är det ju alltid en massa väntan - även när man är gravid! Håller tummarna för er!!!

• acinna

Kanske4a: Tråkigt!!! Men det måste vara skönt att veta nu i alla fall. Håller tummarna att det är denna gången det ska bli bebis!

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3