Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Mohahaha! Så får ni en tjej och så är hon heeeeelt annorlunda =)
Vad är det för namn då?
Mohahaha! Så får ni en tjej och så är hon heeeeelt annorlunda =)
Vad är det för namn då?
Grattis Majbebbe!
Grattis till er som fått era små!
Oj här händer det grejer! Ruvar du Lappgeten!?! Vad roligt! Heja, heja!!
Och lycka till Supers!
Men STORT GRATTIS Lappgeten!!!! Gud så roligt!
Och grattis till dig också Supers!
Härligt att se att "gamlingarna" i tråden nu fått ordentlig hjälp!
Grattis till minipyret Petra, skönt att det gick bra ändå!
Heja Supers!! Nu hoppas vi på en lyckad ruvning!
Tjenare RaraS, jag minns dig förstås =) Vi hängde ju i tråden samtidigt. Jasså du fick tös i januari 2012! Jag fick ju min tjej i februari samma år. Kul!
Så tråkigt Supers! Vi hoppas på nästa försök istället!
Hur går det för er Lemis? Har dottern opererats än? Hur mår hon?
Sunflower! Jag minns dig förstås också! Det låter ju väldigt lovande med stegringen, jag tror nog också att det sitter rätt!
Lappgeten: Härligt med hjärtat!! Det ser ju extremt lovande ut! Vad roligt!
Stickan: Har nog aldrig hört talas om x i livmodern. Men Mika80 som hängde här förut fick ett x precis i skarven mellan livmodern och äggledaren. Hon gick därför väldigt länge (10 vekcor tror jag) med det och hennes hcg-värden steg också nästan normalt. Fruktansvärt tråkigt det du råkat ut för! Jag hoppas verkligen de kan hjälpa dig.
Grattis hjärtat!
Hur går det Sunflower?
Och Lappgeten? Allt väl?
Grattis onandon! När man minst anar det =) Jag fick samma resultat när dotter "satt rätt". Alltså starkt plus på BIM-dagen. Med x-et bara fessvaga tester hela tiden. Verkar lovande tycker jag!
Grattis Pemberly!
Och Supers, du är ju inte mer än människa! Du får vara lite snäll med dig själv. Vissa dagar ÄR jobbigare än andra.
MarieKarolina: Jag blödde aldrig klumpar men fick däremot en blödning ut i buken istället ca fyra, fem dagar efter sprutan och DET gjorde ONT! Så mitt x försvann nog åt det hållet istället. Sedan blödde det länge, länge (inte mycket), totalt sju veckor.
Lycka till Supers!
Och vad roligt att allt går bra Lappgeten! Det är ju helt underbart!