Grip skrev 2011-09-13 13:24:19 följande:
Va tråkigt att höra, Supers. Det är verkligen skitjobbigt när mensen kommer, och sedan tiden mellan mens och äl när man inte kan göra ett dugg åt det! Förstår att du var ledsen när du vaknade!!
Det värsta är när folk säger att det hjälper om man gåter och släpper ut det. Skitsnack, sorgen och oron finns ju kvar där lik förbannat!
Nu har jag i alla fall ringt och boka tid för akupunktur. Jag vet inte vad jag tror om det riktigt men jag skall testa. Jag känner att jag måste göra något för det känns som hela mitt livs styrs av äl-tester, mensens komma eller icke komma, funderingar och oro. Detta kanske kan få mig att slappna av lite, vad vet jag. Jag försöker hålla god min på jobbet osv, men när jag ringde och bokade tid och pratade med tjejen där så började jag storgråta, så någon form av spänning verkar finnas där!
Återstår att se hur detta går, men det skall bli intressant.
Och det funkade ju för dig, RaraS!
Ja det är galet, ändå har jag försökt att leva på som vanligt, och inte fokusera så mkt på just det, men som du säger det blir ffan en fix idé, nu är det ÄL nu ska vi ligga, nu ska vi vänta o se, kommer mensen , har jag inte lite känningar, Mensdag är här ingen mens, går över 2 dar, o man bara funderar på att köpa gravtest så kommer den som ett jävla brev på posten.....o sen fortsätter man i samma trall....
Dessutom är jag arbetslös oxå för tillfället o det gör inte saken bättre kan jag lova.. ny stad, inge jobb, inget socialt nätverk än....
Ja det blir nog bättre, kankse oxå ska försöka mig på akupunktur el nått, får ta ett snack med min läkare, eftersom jag har cystor som ploppar upp då & då...
Man vill ju veta vad som e galet..o jag blir fan inte yngre heller tyvärr..
Gnäll, gnäll o gnäll...ska skärpa mig, så fort mensen är över & förkylningen är borta.
Hoppas det funkar med akupunktur, är det nå speciell akupunktur man får? måste man gå flera ggr?
Lycka till :)