Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Mika: Wow, fantastiskt! Det gick alltså att få fart på den högra. Håller tummarna för slemhinnan och att allt går bra imorgon!
Kram
Mika: Wow, fantastiskt! Det gick alltså att få fart på den högra. Håller tummarna för slemhinnan och att allt går bra imorgon!
Kram
Mika: Hoppas det går vägen! Vilken fantastisk gynekolog du verkar ha, som svarar på mail trots semester.
Själv har jag precis haft ägglossning så det är bara att hoppas att det tar sig. Har ont på vänster sida och har haft det några dagar så jag hoppas det betyder att ägglossning var på den sidan.
Raras:
Jag brukar ha en menscykel på ca 25 dagar med kortare än 14 dagar från ägglossning till mens så då är det inte så konstigt att vi inte ligger i fas längre. Hoppas du får ägglossning snart, och dessutom på rätt sida!
Vore nice att få börja år 2011 med många rätt placerade plus här i tråden!
Mika:
Låter som influensa, jag hade det för två veckor sedan. Hade 39,5 i feber i två dagar, sedan vände det. Håller tummarna för att det är samma sak för dig ( att febern går ner snart alltså) Jag var också helt död, hade glömt hur jobbigt det är med feber.
Krya på dig!
God Jul till er alla! Hoppas ni får en härlig jul!
Grattis Frikadellen, vad härligt att höra!