Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Nej, inte du också. Så jobbigt, jag hoppas at någon av de i frysen ger bättre lycka! Kram
Nej, inte du också. Så jobbigt, jag hoppas at någon av de i frysen ger bättre lycka! Kram
Plussat igen, hoppas att den stannar kvar tiden ut...
Första X togs ut i nov 13. April eller maj 14 plussade jag igen med nytt X. Sedan inget spontant.
Jan 16 första plusset efter IVF som blev missfall och nu nytt plus efter samma IVF (väldigt tidigt, är på ruvardag 8 med 5 dagars blasto så Äl +13 om det hade varit utan hjälp).
Ett par månader ska man nog ge det innan man ber om hjälp.
Har kört ny ivf. Långt protokoll med äggplock idag. 6 ägg. ET på måndag.
Nu har jag 3+ på CB igen. Ingen blödning men bäckensmärtor, v 6+2 idag.
So far so good med andra ord. Har VUL bokat i v7+5. För att se så det sitter rätt. Jag orkade inte ens påpeka att jag vid det laget själv vet om det sitter rätt eller inte...
Hej alla!
Hur kände och hade ni det dagarna efter operation? Jag opererades i fredags och mår skit. Blöder mycket, svårt för att gå på toaletten och det gör så ont!!! När mådde ni "som vanligt" igen? :(
Idag har vi tittat på ett embryo som är på rätt ställe!
CRL säger 7+3 och insättning 7+5 men det är vanligt att det diffar lite.
Nu är det en hundvalp och inte bara en klump :p Men jag hann inte se hjärtat.
Det märkliga är ju att jag ju misdtänkte att det skulle bli mf, just för att jag inte mådde illa... Illamåendet kom efter att de konstaterat att allt var ute...
Hur länge efter missfallet testade du positivt?
Jag testar ju här hemma med vanliga gravtest och ser nu efter 3 veckor fortfarande ingen direkt skillnad:
Jag har ju hittils själv krävt alla undersökningar och prover. Känner mig ganska tjatig... Har det inte slutat visa positivt om en vecka så tänker jag tjata igen...
Kanske ska prova att tjata imorgon igen då...Fick du kolla hcg? Hur låg dina värden? Skulle gärna ha något att jämföra med...