• kanske 4a

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

Ja man vet ju aldrig. Men jag har trots allt fått 2 barn efter mitt första X, utan problem. Trots snitt och titthålsoperation.

• kanske 4a

Hej alla goa tjejer! Stort grattis Ewaulrica till en underbart söt flicka!

Tummar hålls för er som har BIM snart också. 

Här är det äl tider, har inte fått positivt på äl-test än men har riktigt älvärk så det är nog på G. Dag 14 idag så det blir en lite längre cykel än förra månaden.

kram på er!        

• kanske 4a

angio101: Åh vilka goda nyheter, grattis!

Fick inte positivt på äl idag heller men nu börjar värken öka så det borde bli positivt i morgon. Har slut tester så jag hoppas de nya kommer i brevlådan idag.   

• kanske 4a

positivt äl test idag så nu är det dags! :) Sen börjar den låååånga väntan och alla skensymtom haha.

kram

• kanske 4a

Men vad bra Lemis! Det kommer gå jättebra.

Supers: Håller tummarna!

Här är nog äl över för denna gången och den stora väntan kan börja :)

• kanske 4a

Det där med hur många som blir gravida igen verkar variera. En del läkare säger att man har 50% chans andra att man har 80%. Bevisligen har ju många här blivit gravida igen, med bara en äggledare och dessutom några från "fel" sida. Det är ju så bland de som har båda äggledarna kvar att det tar olika lång tid också tyvärr. men visst är det lätt att misströsta ibland och deppa ihop. Men vi får försöka stötta varandra och ta nya tag.

Kram och trevlig helg!   

• kanske 4a
    Supers skrev 2011-09-11 18:03:22 följande:
    Hejsan, söndag och än så länge ingen mens, en dag försenat tror dock att den är på väg :( den har inte vart 100% regelbunden efter operationen .... Bara vänta o se, sitter på Bromma flygplats o skulle suttit på flyget för o snart va hemma hos min älskling men då är planet inställt.....o jag kommer inte hem förrän sent ikväll, tårarna bränner och det skulle va som grädde på moset att tant röd oxå börjar flöda. Usch inte den bästa kvällen vill bara hem nu.... Hoppas eran söndag kväll e mysigare än min kram

Usch då vad tråkigt. Men om tant röd håller sig borta och du får ett fint plus, så är det tråkiga snart glömt. Håller tummarna, kram!
  • kanske 4a
    Supers skrev 2011-09-12 19:19:00 följande:
    Nää rå, visst fick jag mens idag...Rynkar på näsan
    trist som tusan......börjar tro att det är nått fel nu på riktigt, det gick ju så snabbt första gången, på första  ÄL försöket.......men icke .....känner en lite hopplöshet inom mig...
    Och undran om det någonsin kommer funka  Gråter .
    Vill inte bli allt för gammal innan jag får barn, vill verkligen inte vänta nå mer..har väntat hela mitt liv , och har hittat mannen i mitt liv, o det enda som saknas är en lite bebis...

Förlåt om jag neggar, det går säkert över, ska köpa ÄL-test efter mensen så jag vet när på exakten när det är dax.även om jag tycker att jag har bra koll nu me...men menscykeln är inte helt i fas, 24 dar, 28 dar och nu 27.

Får ringa vårdcentralen imorogon och gå ta dom där proverna som gynläkarn ville att ajg skulle ta.
    Hoppas det går bra för er alla som väntar på ÄL & Bims :)

Kram på er från en snorig Mens FiaObestämd haha

Nej vad trist :( Tröstkram!
Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3