Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3
Ja man vet ju aldrig. Men jag har trots allt fått 2 barn efter mitt första X, utan problem. Trots snitt och titthålsoperation.
Ja man vet ju aldrig. Men jag har trots allt fått 2 barn efter mitt första X, utan problem. Trots snitt och titthålsoperation.
Stort grattis Lycka82!!
Mamman76: Välkommen hit!
Hej alla goa tjejer! Stort grattis Ewaulrica till en underbart söt flicka!
Tummar hålls för er som har BIM snart också.
Här är det äl tider, har inte fått positivt på äl-test än men har riktigt älvärk så det är nog på G. Dag 14 idag så det blir en lite längre cykel än förra månaden.
kram på er!
angio101: Åh vilka goda nyheter, grattis!
Fick inte positivt på äl idag heller men nu börjar värken öka så det borde bli positivt i morgon. Har slut tester så jag hoppas de nya kommer i brevlådan idag.
positivt äl test idag så nu är det dags! :) Sen börjar den låååånga väntan och alla skensymtom haha.
kram
Åh vad bra Trissönskan! Tur att det finns guldkorn i vården också.
Men vad bra Lemis! Det kommer gå jättebra.
Supers: Håller tummarna!
Här är nog äl över för denna gången och den stora väntan kan börja :)
Det där med hur många som blir gravida igen verkar variera. En del läkare säger att man har 50% chans andra att man har 80%. Bevisligen har ju många här blivit gravida igen, med bara en äggledare och dessutom några från "fel" sida. Det är ju så bland de som har båda äggledarna kvar att det tar olika lång tid också tyvärr. men visst är det lätt att misströsta ibland och deppa ihop. Men vi får försöka stötta varandra och ta nya tag.
Kram och trevlig helg!