• Supers

Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3

kanske 4a skrev 2011-09-20 12:09:46 följande:
    Idag är det deppigt, negativt igen äl +11 så nu är det kört :( Har fortfarande ömma bröst, molvärk, trött, lite illamående och nu börjar mensväkren komma med. Men det är ju precis så det är innan mens. Bara det att jag haft molvärk sen efter äl men ack vad lurad man kan bli. Försöker koncentrera mig på plugg men det är svårt. Blir arg på mig sjäv som bygger upp förhoppningarna, det hade varit perfekt den här månaden, vill ha en vårbebis :( Men nu vill jag bara att mensen ska komma så vi får försöka igen.

Kram!
    Åh vad tråkigt, jag förstår precis hur du känner dig :(
    Ruskigt hur man själv kan påverka kroppen..o ha symptomer...tyckte oxå att det kändes annorlunda förra ggn ..o trodde att det var bebis..men icke det.
    Nu e perfekt för mig med, vill o ha en vårbebis...men det går ju sådär...vet inte om det är cystan som förhindrar allt el vad som händer..det gick ju så fort sist...
    Ska testa mig för ÄL imorgon, ska ha det till helgen...men samtidigt känns det jobbigt att försöka, det blir som en jäkla fix idé...o man längtar & hoppas...
    När lönen kommer ska jag köpa bidrottningsgelé och testa det ett tag.....

Stöd kram till dig :)

• Supers

Gomorgon på er,
    gjorde mitt första Äl test idag, inge resultat, ska enligt mina beräkningar ha äl på söndag så jag är väl tidigt ute...ska beställa dom där billiga teststickorna om det blir nån nästa gång...

Regnet öser ner, jag som tänkte gå ut o promenera....har som lagt på mig en del kg sen operationen :/ men igår var vi o tränade bodycombat, svinjobbigt men kul...så det är väl bara o köra .)
    SKönt att ha något annat att tänka på än bara äl,mens o bäbistillverkning..även om det är det enda jag vill..men måste sysselsätta mig med nått just nu.

'Hoppas eran dag blir bra. Solig  kram

• Supers

Ja det låter ju toppen :) Håller tummarna att det var en sann dröm :)

• Supers

Grattis jokkan Vad roligt, vi kämpar på här.....skam den som ger sig ;)

Själv verkar jag ha åkt på urinvägsinflammation lagomt till Äl...typiskt..men men,,,vi kör på sen blir det så blir det, har kommit igång med träningen nu känns skönt att ha nått annat att tänka på :)

ha en fin dag allihopa!
    Kram 

• Supers
    kanske 4a skrev 2011-09-22 12:01:47 följande:
    Här kom tanten punktlig inatt Gråter
    Jäkla skit tant.....massa kramar till dig..I know the feeling {#emotions_dlg.flower}
  • Supers

Grattis Stylse :)

Bra att du inte ger  upp Kanske4a..jag vet att det är hopplöst emellanåt, jag haar inga barn och är 35, så jag vet hur stressen är.  alla dessa frågor " när ska ni skaffa barn, varför har inte ni nån bebis" Har lust o skrika ibland "FÖR ATT ALLA HAR INTE SÅ JÄVLA LÄTT & FÅ BARN!!!!!"
    Fast nu är jag rätt öppen med att prata om mitt utomkveds, för jag orkar inte hymla om det... och de  jag pratat med  har gått igenom ungefär samma sak..har en kusin som försökte få barn i 10år och fick tillslut pröjsa allt själv...60 papp för IVF....
    Min äggledare jag har kvar är oxå lite ärrad, plus envisa cystor som sätter sig på stocken...har längtat efter barn så himla länge....jag ger inte upp..men känner att jag måste hitta fokus på något annat..för annars blir jag nog galen :P

Äl till helgen, fick gla gubbe på äl testet, så vi får se vad som händer..sa till min sambo att vi fokuserar inte på det..utan bara är..händer det så händer det.... :)

Ha en superhärlig fredag, själv ska jag till gbg & möta upp en vän & ta ett glas vin Glad

Kram kram

• Supers
    Lemis skrev 2011-09-23 17:40:46 följande:
    Supers härlig inställning. Du ger mig positiva vibbar. Trevlig kväll med väninnan. Kram
    Tack :), har verkligen haft en underbar helg och jag har knappt tänkt på att jag har Äl ..idag...tror dock att ägget släppts  från " fel" sida....vi har ätit och druckit gott & bara haft det soft :)
    Blir de så blir det ..annars tar vi nya tag nästa gång. Har även köpt Bidrottningsgelé nu som jag ska prova :)

Ha en härlig söndag, kram kram 
  • Supers

Hejsan, hoppas att alla mår bra.
    tänkte bara önska er en trevlig helg :)

Trevlig helg !!!!
    Passa på att gå ut o njut av värmen :) myysigt. 

• Supers

Hej på er, nu påsenare tid har jag tänkt rätt ofta på hur långt gången jag skulle vart osv, men det är nog mest för att min bästa kompis är gravid o ska ha i slutet på dec/ början januari, plus 2 bekanta som ska ha samtidigt som "jag skulle haft".
    Ska ha mens till helgen och jag är ganska 100 på att den kommer, jag har faktiskt varit totalt ofokuserad på bebistillverkningen när jag jag hade äl, kände att jag var tvungen att "strunta " i det ..o bara göra annat &  inte tänka så mkt.

Men det är ju klart att det finns inom en i alla fall, i o med att jag går hemma på dagarna så kommer ju tankarna då & då.
    Ska börja äta bidrottningsgelé nu när mensen kommer.
    Bara cystan som ska kollas upp min min läkare är en upptagen läkare så jag måste vänta, vill gärna gå till samma men om hon inte har nån tid över så får jag nog ta vem som helst helt enkelt.

Hoppas det går bra för alla som väntar på Bim & äl & stort grattis till alla er som har fina underverk i magen Hjärta 
    måste känna underbart.

Ha en härlig dag. Kram kram på er allihopa. 

Svar på tråden Utomkveds - Vad händer sedan? tråd 3