• SJosefine

Mammor i Borås

Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.

Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)

• Svar på tråden Mammor i Borås
  • Rocktroll
    tjockis skrev 2010-03-11 11:19:18 följande:
    Hej! Jag har drabbats av något så fruktansvärt som mensvärk så vi stannar hemma idag :( hade jätegärna velat komma men inte mycket att göra åt. Hoppas något blir uppstyrt snart igen för då är jag på=) Kram på er.
    Usch stackare :( jag hade hemsk mensvärk innan Vilda men nu efter är den mycket bättre konstigt nog.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • tjockis
    Rocktroll skrev 2010-03-11 11:27:20 följande:
    Usch stackare :( jag hade hemsk mensvärk innan Vilda men nu efter är den mycket bättre konstigt nog.
    Vad skönt! jag hade inte alls ont av det innan men nu är första gången sen jag blev gravid som jag har mens och denna värken...fy f***n säger jag bara.
    och jag är inte den som gnäller för minsta lilla.
  • Preface

Vi vurpade idag på väg till öppna förskolan. Edgar är hel och ren (tur att man tog vagnen) men jag ser ut som en smurf. Gick tillbaka hem dyngsur och skitsur istället för att sprida min uppskrapade stämning på ÖF.
    Hoppas att vi kan få ihop en träff till!

• Rocktroll
    Preface skrev 2010-03-11 17:21:28 följande:
    Vi vurpade idag på väg till öppna förskolan. Edgar är hel och ren (tur att man tog vagnen) men jag ser ut som en smurf. Gick tillbaka hem dyngsur och skitsur istället för att sprida min uppskrapade stämning på ÖF. Hoppas att vi kan få ihop en träff till!
    Auch tur det gick bra förutom smurflooken då. Vi pratade om att träffas på samma ställe nästa vecka igen så hoppas du kan komma då :)
  • Preface
    Rocktroll skrev 2010-03-11 18:14:11 följande:
    Auch tur det gick bra förutom smurflooken då. Vi pratade om att träffas på samma ställe nästa vecka igen så hoppas du kan komma då :)
    Det låter ju jättebra!  =)
    Ska gå försiktigt ^^
  • Pruttiluskan

Tackar så jättemycket för en trevlig stund i dag! =)
    ...Nu får jag skynda mig att fixa iordning mig här... ;) hehe...
    Ha en trevlig kväll allihop, kikar in här i mån nån gång! =P

Kramar

• Rocktroll
    Pruttiluskan skrev 2010-03-11 19:36:36 följande:
    Tackar så jättemycket för en trevlig stund i dag! =) ...Nu får jag skynda mig att fixa iordning mig här... ;) hehe... Ha en trevlig kväll allihop, kikar in här i mån nån gång! =P Kramar
    Lycka till ikväll ^^

Tack alla för en trevlig träff :) jättekul att komma ut och träffa andra för en gångs skull :P
  • Preface

Om det är någon som vill följa med på overallshopping på måndag så räck upp en hand!! ^^
    Fick socialabstinens av att missa träffen idag!

• ankilii

Jag och Elvin var på väg idag men vi hittade inte till öppna förskolan. Hade inte kollat upp det så bra innan, hoppades väl på att vi skulle hitta ändå hehe.
     Det var synd men hoppas vi kommer nästa gång :)

• Theres

Oj, tråkigt med vurpan!! =( Skönt att ni inte slog er i alla fall!! =)

Tack alla för en trevlig träff, trots att jag mest fick jaga stora tjejen..=) Nästa gång kanske vi kan sitta lite närmare lekstället...=)

Vi hade tänkt gå till öppna förskolan på måndag förmiddag faktiskt, det är lättare för oss att komma ut på förmiddagarna! =) Om du vill Preface kan vi ta en sväng på stan efter det? Blir nog korv med bröd till lunch så får Ella sova i vagnen..=)

Hoppas alla haft en bra helg, här har det varit blandade känslor! Hemma hos svärföräldrarna, mindre roligt då alla antagligen haft PMS!!! Män som kvinnor!! =) Men roligt med melodifestivalen och att för en gångs skull RÄTT LÅT VANN!! =)

Svar på tråden Mammor i Borås