Mammor i Borås
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Håller på att bli tokig utav att gå hemma hela dagarna. Känner ingen med barn och ingen som går hemma på dagarna.
Någon mamma i Borås som vill umgås med mig och min 3månader gamla dotter? =)
Tack!
Då vet jag att det finns iaf och var det ligger :)
Ska ta en sväng dit om jag är ledig någon dag de har öppet.
Känns skönt att det finns större barn som går dit med!
Melissa är sjuk.. antagligen pga sprutan hon tog för en vecka sedan... Men hoppas verkligen inte att de är magsjuka på g ännu en gång! =S ...Några dagar här nu som varit sopp blöja på morgonen, men inte under dagarna! ...Har inte gett henne laktos....
Ajsing...Melissa fick den första när hon va 4 månader, sen ena efter andra...ny varje månad.
Sopp-blöja i dag med, men fortfarande inte under dagarna...
En vecka sen hon fick sprutan så febern hör väl ihop med den kan jag tänka mig... =(
Hej. Nu har jag inte varit inne på länge. Hur gick det på träffen senast? Har ni planerat nåt mer?
Melissa har fått komma till dagis i dag igen! =P
Jag håller på att tvätta & städa här hemma som 17...Har lite ärenden att fixa med i dag! Hur ser de ut för er i nästa vecka? Ses? =P
Inte vart inne på länge heller...=) Ska vi ses i nästa vecka? Denna veckan??
Melissa har ju varit sjuk, men blivit frisk igen! =)
Var där i går en sväng efter dagis för dagen för mig var som den var...helt upp & ner! =P haha... ville bara att tiden skulle gå just då! =)
Vi kommer säkert gå dit nu under veckan igen! =) Eftermiddagar är de som gäller för vår del isåfall! =)
Fy så arg jag blev i dag då... Fick reda på att de endast hade 13 grader på dagis även i går! =S
Var lite osäker på om ja ville lämna henne i dag, men när ja skulle gå så kom gubbarna som skulle fixa värmen!
...Borde inte jag som mamma få reda på den infon redan i går om de var så kallt även då?
Vilken gräns har de igentligen innan de måste ha stängt?
Tillägger att jag trodde de hade haft öppet & vädrat för någon tex hade bajsat ordentligt eller något liknande...
Öppna förskolan i dag! =) Någon mer? Kommer dit nån gång vid 14:30-15-30! =)