• Anonym

Få honom att erkänna!

Hur fick ni er partner att erkänna otroheten? Mycket tyder på att min har varit otrogen, men han vägrar erkänna, trots att det är många år sedan. Själv vet jag, eller ja min magkänsla säger starkt att han har varit otrogen men han vägrar erkänna. Tips på hur man kan få honom att erkänna? 

Eller ska jag bara dumpa skiten? Men tänk om jag har fel? 
    Jag älskar ju honom trots allt. 
  • Svar på tråden Få honom att erkänna!
  • Anonym
    Anonym (......) skrev 2010-01-27 16:09:18 följande:
    japp de har vi och de är inte alls lätt! de jag ville ha sagt som jag inte skrev =) var att om han inte erkänt hittills så kommer han nog tyvärr aldrig erkänna vad du än säger till honom... jag har stannat hos min sambo och jag har KRÄVT att jag vill veta sanningen om ALLT.. men nej, fortfarande ingenting... jag kommer aldrig få veta!
    Du har helt rätt, jag kommer förmodligen aldrig få reda på sanningen.  
    Jag är faktiskt glad att vi inte har barn, fast han verkligen vill ha barn med mig. Han pratar en hel del om hur mycket han längtar, hur mycket han älskar mig med mera. *suck*
  • jfsebastian
    Anonym (......) skrev 2010-01-27 16:09:18 följande:
    japp de har vi och de är inte alls lätt! de jag ville ha sagt som jag inte skrev =) var att om han inte erkänt hittills så kommer han nog tyvärr aldrig erkänna vad du än säger till honom... jag har stannat hos min sambo och jag har KRÄVT att jag vill veta sanningen om ALLT.. men nej, fortfarande ingenting... jag kommer aldrig få veta!
    Du har väl nog vatten på din kvarn för att lämna honom.
    Det har hänt förut. Han blånekade. Erkände sen.
    Det har hänt igen. Han blånekar.

Hur många gånger ska det behöva hända igen innan du fått nog?
    2?
    4?
    10?
  • Anonym (......)

Bra fråga...
    den vet jag själv inte svaret på och jag har fått den 1 miljon gånger snart...

• Anonym

Jag ska ta ett välbehövligt snack med killen idag är det tänkt. Känns som om det är upp till honom, berättar han inte så flyttar jag. 

• Anonym (......)

Ja jag av alla vet nog hur du mår!

sanningen kan man lägga bakom sig, gå vidare...
    men just ovetandet tar kål på en!!
    Sen den där magkänslan är ingenting man bara kan skaka av sig heller....tyvärr... :(

• Anonym
    Anonym (......) skrev 2010-01-27 16:28:43 följande:
    Ja jag av alla vet nog hur du mår! sanningen kan man lägga bakom sig, gå vidare... men just ovetandet tar kål på en!! Sen den där magkänslan är ingenting man bara kan skaka av sig heller....tyvärr... :(
    Precis, tycker att vi har rätt till att veta sanningen oavsett hur ont den ändå kan göra. Men som du skriver, man kan lägga sanningen bakom sig, men det där med magkänslan och inte veta känns för mig betydligt mycket värre än själva otroheten. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-27 14:47:10 följande:
    Ingen som har varit i en liknande sits och fått ur karln sanningen? Ni som är otrogna, har ni kanske tips? 
    jag har vart med om det ganska nyligen. Min sambo kom hem från krogen och sa förlåt. han påstod att han gjorde de för han åkt iväg utan att höra av sig men ja anade ugglor i mossen. Kollade hans mobil och såg konstiga sms.. smsade tjejen ifråga och hon berättade sanningen.
    Jag gick in till honom i sovrummet och sa de att nu har jag fått nog, erkänn vad du håller på med och vem tusan är XXXX ? Han hade först inget att säga skyllde på mig o att ja var löjlig etc o en hel mass annan skit, de var itne så farligt jag kunde dra åt helvete etc.. 
    då sa jag det okej men då går jag nu, jag hör av mej när barnet kommit. Sen gick jag.
    då blev det ändring minsann, och har blivit en massa sen dess också.. Han dricker mindre (eftersom han håller på med dumheter på fyllan och enbart då), är hemma mer, hjälper till mer.. 
    så för vår del blev det en positiv vänding när jag fick veta!
    Men det du måste göra är att om du får reda på sanningen att inte älta i det, föröska komma över det och inte ha det som en sak du drar upp om ni är ovänner eller liknande. 
    jag hoppas det ordnar sig ! 
    magkänslan säger OFTAST sanningen men inte alltid .
    kram
  • Anonym
    Anonym (......) skrev 2010-01-27 15:59:30 följande:
    min sambo var otrogen, jag hade ingen aning... fick veta de då min magkänsla (den där jävla magkänslan) sa åt mig att gå ut på hans msn... två tjejer var blockerade och jag blockade upp den ena och skrev med henne som att jag var han... hon sa då till "honom" som hon trodde... du är ju dum i huvudet, du har två barn nu och hur kan du då fortsätta vara otrogen? (Namn) sa till mig att du hade varit hemma hos henne i vintras när din tjej var gravid) frågade min sambo och nej nej han hade verkligen inte varit otrogen! sa till och med vem jag hade hört att han hade varit med, men fortfarande ett nej, han kunde svära på våra barn att han inte gjort nå... ringde upp tjejen och hon erkände, han ringde upp henne med mig brevid, sa att hon ljög! då sa hon till mig att han hade ringt henne den natten att hon skulle öppna dörren och hon visste ungefär datum... så då krävde jag att jag skulle ha hans telefonspecifikation men de behövdes inte för han erkände dagen efter för då visste han att han var körd! nu har jag fått höra att han varit otrogen igen, men jag kommer aldrig kunna få reda på de och han tvärnekar! vem litar man på, en som varit otrogen eller tjejen som har pojkvän som hävdar att han legat med henne också? Jag är som dig, jag håller på gå under av att inte veta sanningen! känns som jag håller på bli galen!!! jag VET också att han varit otrogen fler gånger, men jag tycker att jag är värd sanningen, jag är mamma tills hans två barn....
    oftast är det faktikst tjejer som är dem ärliga i leken. Dem riskerar ju också ngt iom att dem erkänner vad som hänt eller hur ? Jag har 2 ggr fått veta från tjejer vad som hänt.. Och varje gång har det stämt. 
    Lita på din magkänsla, men jag skulle verkligen inte lägga all tillit till en kille som redan vart otrogen tyvärr.
  • Anonym

Men du har ju redan bestämt vad som är sanningen!!! Vad ska han då säga om han inte varit otrogen?

• Anonym

Har varit med om precis samma sak som dig ts,hade en fruktansvärd magkänsla som sa att han var otrogen....Han förnekade det totalt och fick mig att tro att jag var galen,hittade då på hans mail som han inte loggat ut från att han hade sexuella kontakter med prostituerade som han besökte frenetiskt.
    Inte ens då kunde han erkänna.
    Jag tror att det är såhär ts,du får nog som alla andra här säger göra ett val att glömma och gå vidare eller leva i konstant ovisshet...Jag valde att gå vidare,ångrar jag aldrig{#lang_emotions_smile}.Sänder en stor kram till dig.

Svar på tråden Få honom att erkänna!