Atarax
har idag fått det konstaterat, attackerna jag får är panikattacker, panikångest.
Varit till läkare idag och fått Atarax. någon som mått dåligt av dom?
Hur reagerade ni första gångerna ni tog atarax?
har idag fått det konstaterat, attackerna jag får är panikattacker, panikångest.
Varit till läkare idag och fått Atarax. någon som mått dåligt av dom?
Hur reagerade ni första gångerna ni tog atarax?
bara att läsa, illamående, gör mig illamående =( urk!
Här är det en skilsmässa i botten trasslig ekonomi, skulder upp över öronen, känslan att inte duga till som gör att det blir jobbigt, det är också struligt att finna kärleken igen och man skäms av att säga till folk att man mår som man mår, hur ska man kunna träffa någon ny? Uch. Näe det är inge fel på mig jag vet. Och dom flesta jag pratat med tycker inte mindre illa om mig för det men många blir rädda.
Jag har skulder, skulder, skulder och världens sämsta ekonomi, samtidigt som jag är arbetslös och har stor press på mig att söka jobb.
Jobbiga svikande vänner, och ja näe allt på en gång
Mitt barn är rätt aktivit och har problem med sina öron så det är mkt stress och sånt omkring henne. Mycke läkarbesök osv.
Ett stressigt liv, tungt, jobbigt
Usch va jobbigt. Gick igenom nåt väldigt liknande för några år sedan och vet hur jäkla dåligt man mår. Tack och lov klarar man det och snälla oroa dig inte för illamåendet. Testa tabletterna du fått, de kan faktiskt hjälpa dig att få lite lugn.
Kram!
Jag tror lugnt du kan testa dina Atarax. Allt som finns uppräknat på en bipacksedel brukar sällan drabba den som äter medicinen. Men det måste ändå finnas med som information till patienten. Vissa grupper kan vara känsligare än andra.
Atarax är en antihistamin utan några allvarliga bieffekter.
kan histaminer krocka?
jag tar ju astmamediciner, det är ju också histaminer, just nu har jag den bästa medicin. Någon att prata med. Men det borde ju läkaren ha reagerat på. =)
Jag har funderat på psykolog och terapi eller vad man nu ska vända sig, vart vänder man sig? Att gå igenom allt själv är svårt och det är saker som hänt förr som måste bearbetas innan jag ens kan tycka om mig själv. Börja lessna på att folk säger att jag ser bra ut medans jag själv tycker jag ser ut som ett spöke.
Vart vänder man sig, psyk?
Hej, Jag hoppar in här lite kort. Jag äter också Atarax, för klåda dock, så för mig funkar den bra för att få sova.
Dock såg jag någon som skrev att man inte ska ta p-piller samtidigt? Det har min läkare aldrig sagt något om, vet ni något? Tänkte om det påverkar affekten och så vidare..
Jag har idag övergått från att äta Atarax vid behov till 3st per dag. Ska bli intressant och se om det blir nån skillnad.
Hoppas allt går bra för dig TS och att du är nöjd med din medicin