Atarax
har idag fått det konstaterat, attackerna jag får är panikattacker, panikångest.
Varit till läkare idag och fått Atarax. någon som mått dåligt av dom?
Hur reagerade ni första gångerna ni tog atarax?
har idag fått det konstaterat, attackerna jag får är panikattacker, panikångest.
Varit till läkare idag och fått Atarax. någon som mått dåligt av dom?
Hur reagerade ni första gångerna ni tog atarax?
Jag har själv ingen egen erfarenhet av just Atarax (äter dem inte själv) men min sambo tar dem lite då och då. De enda biverkningarna jag märker av är att han blir trött om han tar dem. Han brukar ta 1 eller 2 på kvällen om han har haft mycket att göra på jobbet eller om han inte har sovit så bra natten innan och han somnar bättre av dem och sover djupare. Dem gör så man kan slappna av bättre. Så jag tycker gott att du kan prova ta dem och se hur du mår av dem.
Min hund har fått medecinen mot allergi och hon äter 10 mgx3 är inte det en jätte dos igentligen för hon väger bara 5 kg. Hur höga doser tar ni?
Atarax e ju som att ta en panodil....
man ger atarax till barn. Så du behöver inte vara rädd för biverkningar.
TS, har du inga kommentarer till alla svar du fått i din tråd? Har du provat Atarax.
blir ni trött av ataraxen? Jag blir jättedåsig och det håller i sig hela dagen :(
Jag fick Atarax som behovsmedicin vid ångest. Men det fungerade inte öht, kände INGET!
Jag skulle utan problem kunna ta en hel karta och sedan köra bil - så svaga är dem i mina ögon.
Men som sagt..... det är väl olika för alla?