• nalle3

Stick/hugg i äggstock

Någon som känner att det "drar" i livmodern.. eller hugg och stickningar i vänster äggstocke?

Har känt så sen ägglossningen, men det känns ännu mer nu vid bim, som är imorn eller på lördag.

Någon annan som känner så?

• Svar på tråden Stick/hugg i äggstock
  • Kiwi86

En till som haft stickningar neröver äggstockarna och livmodern. Ont i brösten och mycket flytningar nu med samt yrsel hela helgen! Men nu är stickningarna borta och yrseln med....hummm. Lycka till ni som vill plussa

• colan

Bara att vänta och se skrev jag igår..Är inte så bra på det, gjorde ett test imorse och det var såklart negativt. Typiskt, att man aldrig kan sluta med det här eviga testandet=)

• colan

Jag tror att jag har BIM 3/2, alltså i övermorgon så egentligen borde det väl visat positivt nu om det var så men man vet aldrig.{#lang_emotions_dreamer}

• Saliva123
    Har haft en stark känsla av att vara gravid. Har mått illa de senaste dagarna, som åksjuka. Varit extremt trött utan anledning. Haft mensvärk speciellt på mornarna, men utan att mensen kommit. Testade igår på BIM, men då var testet negativt. Idag ingen värk, men inte heller mens. Kroppen känns märklig och jag blev ganska förvånad av det negativa testet. Min cykel har varit lite ojämn sedan den kom tillbaka efter dottern, så kanske det är så? Antingen får jag mens om ett par dagar eller så testade jag för tidigt. Visst ska man kunna testa ett par dagar innan beräknad mens? Inte ont i brösten som jag hade tidigt med dottern dock. 
  • colan

Saliva123:
    Man hör ju om tjejer som plussar innan BIM men också att det kan gå flera dagar efter BIM så vi får väl vänta och se än så länge=)
    Jag har ont i brösten men det har jag även haft tidigare utan att det varit nåt. Min cykel är också lite ojämn sen jag slutade med cerazette i oktober.

• Smultronpajen88

jag skulle dock vänta till BIM dagen eller efter det.. Jag ska iaf vänta till söndag! Har också en känsla av att vara gravid, igår fick jag en redig stickning i tjejmagen.. ( kanske är det fröken röd som är på G, hoppas inte )

• Linawb

Har också stickningar, hugg och det liksom drar i vad jag tror är vänster äggstock. Jag har BIM idag, men har en kort lutealfas så det är bara 9 dagar sen jag hade äl. Visst kan huggen vara mensvärk kanske, men man hoppas ju på annat...
    Detta var vårt 5:e försök, och jag vet att det kanske inte är så länge, men det börjar kännas hopplöst... Vi prickar in varje äl men lyckas ändå inte få ett plus... Min korta lutealfas gör ju inte saken bättre heller... *suck*

• Smultronpajen88
    Linawb skrev 2010-02-02 14:24:00 följande:
    Har också stickningar, hugg och det liksom drar i vad jag tror är vänster äggstock. Jag har BIM idag, men har en kort lutealfas så det är bara 9 dagar sen jag hade äl. Visst kan huggen vara mensvärk kanske, men man hoppas ju på annat... Detta var vårt 5:e försök, och jag vet att det kanske inte är så länge, men det börjar kännas hopplöst... Vi prickar in varje äl men lyckas ändå inte få ett plus... Min korta lutealfas gör ju inte saken bättre heller... *suck*
    Hur räknar du ut lutefasen? jag är superdålig med sånt, hur vet man det egenltigen?

Stickningar är bra, men jagh känner det mest när jag sitter ned ? {#lang_emotions_undecided}
Svar på tråden Stick/hugg i äggstock