Stick/hugg i äggstock
Någon som känner att det "drar" i livmodern.. eller hugg och stickningar i vänster äggstocke?
Har känt så sen ägglossningen, men det känns ännu mer nu vid bim, som är imorn eller på lördag.
Någon annan som känner så?
Någon som känner att det "drar" i livmodern.. eller hugg och stickningar i vänster äggstocke?
Har känt så sen ägglossningen, men det känns ännu mer nu vid bim, som är imorn eller på lördag.
Någon annan som känner så?
Jag har använt både testlagrets och apotekets. Tycker faktiskt testlagrets är bra, dessutom är de billiga så man kan testa mycket utan att ha dåligt samvete.
Äl test är kanon tycker jag, de hjälper en att kunna tyda sin kropp också, så att man vet vilka symtom som faktiskt beror på äl.
Jag har även en brinnande känsla i vänstra delen av tjejmagen.. vad är det liksom?
Jag skrev här för några dagar sen om att jag också hade hugg och en känsla av att det drog i äggstockarna. Kan berätta att det berodde på att jag faktiskt ät gravid!! Så håller tummarna för er andra med hugg och stick nu!
Här är en till med hugg och stick... brukar alltid dagen före eller samma dag som BIM få rejäla hugg rakt upp i vad jag kan lokalisera, rectum. DÅ är det så jag inte kan sitta stå, ligga eller nåt tills det gått över. Men igår fick jag sånna fats 100 ggr, mildare, skumt! Borde ha mens tidigast på tisdag, men det vet man aldrig. Någon som känner igen dess hugg? har även "ont" runt äggstockarna.
Jag känner oxå så, jag har oxå börjat få jätte ont igen vid mens som när man precis fick mensen :(
det har slutat på mig nu.. BIM på söndag
varför skriver ni tjejmagen? Det är klart man utgår från att det är DIN mage du känner det i? (eller har jag missat ngt nytt FL-ord? :) )
Försesten kan jag meddela att jag oxå har mkt stickningar & hugg & dragningar .. dock mest på höger sida av tjejmagen ,,,
har BIM runt början av nästa vecka ... 8,e ... 9e ...
fick även igår en liten liten "blödning" ... va lite blod, ljusrosa, på pappret när jag torkade mig ... brukar icke ha spottings innan mensen ...
får se vad detta kan bli =)
kännt mig MKT trött de senaste oxå ... blivit fökyld med... hört här på FL att OM man är gravid så kan immunförsvaret bli något sämre, därmed är man mer mottaglig för förkyldningar å dyligt ...men jag kan ju lika gärna fått en "vanlig" förkyldning ...
även mer flytningar ... som ÄL-flytningar ... brukar annars vara relativt torr innan mens ... om inte, mer åt "lotions-flytningar" ...
bara å vänta & se =)
Lillhjärtat87, det låter ju lovande ändå! Jag håller tummarna för dig.
Jag är på BIM +1 och har testade negativt. Hoppet känns ute.. och detta börjar tä på mig och sambon, stämdigt bråk och gnäll efterosm det är massa press. känns bara jobbigt nu..
Hur har det gått för alla här??
Är på BIM-8 idag, från igår har det börjat sticka och dra massor i vad som känns som äggstockarna, precis som det gör på mig runt ägglossning. Har stenkoll på när den är förövrigt och brukar köra tester och loggar alltid ÄL och mens i appar.
Är även mycket öm i ena brösten, samt den andra vårtan.
Har varit trött, haft huvudvärk i flera dagar och ett par dagar tillbaka en vit, tjock flytning.
Det är vårt första bullbak och jag är 35. Så har verkligen inga förhoppningar. Men snart kan jag inte hålla mig från att testa
Hur har det gått för alla här?? //
Är på BIM-8 idag, från igår har det börjat sticka och dra massor i vad som känns som äggstockarna, precis som det gör på mig runt ägglossning. Har stenkoll på när den är förövrigt och brukar köra tester och loggar alltid ÄL och mens i appar.
Är även mycket öm i ena brösten, samt den andra vårtan.
Har varit trött, haft huvudvärk i flera dagar och ett par dagar tillbaka en vit, tjock flytning.
Det är vårt första bullbak och jag är 35. Så har verkligen inga förhoppningar. Men snart kan jag inte hålla mig från att testa