• Anonym

skumt??

Låter nästan som ett betalnummer eller liknande. Kolla upp din räkning! Jag fick ett sms från okänt nummer en natt, det stod typ: "Om du suger min så slickar jag din". Sökte på numret men det fanns inte. Såg inte ut att vara ett svenskt nummer.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-02-01 14:08:09 följande:
    Låter nästan som ett betalnummer eller liknande. Kolla upp din räkning! Jag fick ett sms från okänt nummer en natt, det stod typ: "Om du suger min så slickar jag din". Sökte på numret men det fanns inte. Såg inte ut att vara ett svenskt nummer.
    Haha jag hade garvat:)
  • Anonym

Hur går det ts? hört något mer? eller fått en annan bild?

• Anonym
    epikuren skrev 2010-02-01 16:03:58 följande:
    Men jösses vad misstänksamma alla verkar vara. Litar ni inte på era män? Han har ju sagt att det är lugnt.
    Ja men dåå är det lungt,skulle han varit otrogen så skulle han erkänt på en gång,ja du har rätt..
  • Anonym
    puuhmage skrev 2010-02-01 16:24:12 följande:
    ja är sambo med en chaffis som ligger ute i typ 2v i streck.....o inte hinner han vara otrogen i alla fall.....det roliga va att ja o några till satt o diskutera just detta med att många säger att chaffisar är otrogna osv alla bara skratta o sa samma sak att man hinner inte ha sex o så är man för trött osv......så ts ja tror du kan vara lugn
    Fortplantningsdriften är starkare än sova. Klart som tusan att många passar på om de får chansen när de inte får ligga på 2 veckor..
  • Anonym
    satakatse skrev 2010-02-01 16:31:52 följande:
    alla män är inte hysteriskt glada i sex och måste tömma påsen regelbundet
    Nej,kanske inte alla men ts man kan ju vara en av de som bara måste tömma sin påse.
  • Anonym
    Anonym (tillit) skrev 2010-02-01 16:36:01 följande:
    Ja, varför inte? Om du inte litar på din partners ord, så kan du ju lika gärna dumpa direkt. Eller bli dumpad. SJÄLVKLART litar man mer på sin partner än på ett okänt sms! Varför är man annars tillsammans? Alla som tycker annorlunda kan ju tänka sig situationen omvänt - din partner får sms som antyder att du är otrogen, fast du är helt oskyldig. Vad skulle DU tycka om DIN partner tvivlade på ditt ord? Inte så kul eller hur. Sen OM det kryper fram att det är sant, så får man väl ta det DÅ. Varför ta ut en massa i förskott?
    Nu handlar det inte bara om 1 sms heller. Sen är det lite misstänksamt hur den andra kvinninan kunde veta att ts pratat med sin man och sen skicka ett sms där det stod "han ljuger" 
    Förstår inte varför du promt måste försvara ts man och inte ens kan föreställa dig tanken att han kanske,kanske skulle kunna vara otrogen,kul att få reda på det 1 år senare  och veta att det stämde.. Naivt att lita så blint på nån. Jag har inte heller sagt att hon ska anklaga honom och ha värsta förhöret utan bara att hon borde hålla ögonen lite mer öppna och inte bara släppa det.
  • Anonym
    Anonym (YouGoTillit) skrev 2010-02-01 16:38:49 följande:
    Du är helt klart mest klarsynt och smartast i den här tråden!
    För att man tycker annorlunda så betyder det inte att nån är smartare än nån annan, alla har sina åsikter och ts behöver höra det ur olika synvinklar.
  • Anonym
    satakatse skrev 2010-02-01 16:46:29 följande:
    Jag har inte hittat själva inlägget där ts skriver att hon fick en bild, menar... varför kan ingen tänka sig att hon kanske har fått en "vän" av manligt kön att "svärma" extra? Har för mig att det är en bild på en manskön...
    Det är en bild på ett manligt könsorgan i ett kvinligt könsorgan,typ så..
  • Anonym
    Anonym (Angelica) skrev 2010-02-01 15:50:37 följande:
    Jo fast jag har hemligt nummer och jag har precis kollar både hos eniro och hitta.se, och man kan inte hitta mig.
    Jag har ett teliaabbonemang, och tjänsten hemligt nummer, och finns inte hos eniro och hitta eller andra söktjänster, skulle någon däremot begära en spårning på mitt nummer så skulle de få ett rekommenderat brev med mitt namn och min adress, men inte numret.

Oregistrerade kort går inte spåra, ligger det allvarligt brott bakom, så kan polisen i samarbete med teleoperatör söka elektroniska spår, som masttömmingar och liknade, men kan fortfarande inte få veta vem som har numret. Men det går ju se mönster i hur personen med numret rört sig, vilka den haft kontakt med och så vidare.
Svar på tråden skumt??