-
håller med! kräv honom på det! han ska f-n stå sitt kast!Anonym (Eeva) skrev 2010-01-31 11:55:40 följande:Jag hade krävt att mannen satte sig vid köksbordet och skickade ett sms rel neutralt sms till kvinnan (om det är det) och sedan väntat på svar. Skicka typ "Vad gör du?" "Hur är det , vad gör du i kväll?"Det svaret lär ju avslöja deras relation. Sen måste jag säga att jag hade blivit extra förbannad av att bli brädad av en så dum subba... Mitt ex bedrog mig med sin assistent men hon är faktiskt både trevlig och lätt att ha att göra med så nu tycker jag nästan det är synd att de har brejkat. -
Lastbilschaufför tror jag hon skrevsofieo3 skrev 2010-01-31 11:56:22 följande:vad jobbar din man med? -
Ts, När kommer din man hem?
-
Förhoppningsvis har ts fått tag i sin man nu.
-
Oj, vilken drama det har blivit här
.
Jag har pratat med min man, han har ingen aning om vem det är, men inget han är medskyldig till i varje fall.
Han tror att det är någon med sjuk humor som vill driva med mig.
Två av mina vänner har ringt detta nummer, men ingen svarar,varken på samtal eller deras sms.
Jag har inte fått några fler sms, eller själv skickat något.
Jag undrar bara hur jag ska få veta vem personen är med den vrickade humorn?! -
hur vet du att han är oskyldig? för att han sa det?? vad skulle han annars sagt? erkänt? skulle inte tro att det är så enkelt tyvärr att få reda på att ens partner är otrogen....satakatse skrev 2010-01-31 15:56:45 följande:ja, skönt att han är oskyldig! kan vara så enkelt att att hon smsat fel? eller hon kanske smsa med namn osv så att det stämde... -
jo, det har du rätt i men då är det nog inte sista ggr han är otrogen mot henne om han kommer undan med det så lätt..om han nu varit otrogen vill sägasatakatse skrev 2010-01-31 16:04:21 följande:ts har valt tro den linjen, så då får man respektera det helt enkelt.. -
Nu i efterskott önskar jag oxå att jag använde humor som gensvar, men då vart jag så paff, så tagen på sängen
, så den delen av hjärnan funkade inte.
Det känns skönt att ha pratat med min man nu, för då är det lättare att se förbi dom dåliga sms´n som ploppat in.
Jag trodde nog inte att jag skulle reagera så här, så nu har jag gett min man något att le åt, jag är allt lite svartsjuk ändå
, något han verkade ta som en komplimang.
Jag får gå vidare i livet och hoppas att jag åtminstonde slipper fler liknande händelser i framtiden och kanske jag en vacker dag får reda på vem som gjorde detta o varför.
Tack för allt stöd
. -
oj, någon som ätit spiksoppa till lunch?? mariohn, handlar det inte om att försöka hjälpa ts, inte att snacka om vem som är misstänksam eller inte? men i o m att läget är som det är så finns det ju faktiskt en chans att han är otrogen o tror du inte ts vill veta det då? hon har väl ställt frågan av en anledning? då måste man ju se situationen från båda hållen annars behöver hon ju inte fråga överhuvudtaget!Mariohn skrev 2010-01-31 16:06:35 följande:Jag tror att TS vet bäst själv hur hon bör göra. Och oavsett hur trist du har det så finns det folk som inte ens behöver oroa sig. Som känner sin partner. Så skit du i hur hon gör och försök inte projicera ditt misstänksamma leverne på andra för att DU inte kan lita på folk.tagga ner lite! -
ja drama verkar ju du onekligen kunna skapa/ känna till hahahaMariohn skrev 2010-01-31 16:12:44 följande:Men nu har hon ju för helskotta skrivit att hon har bestämt sig för att tro på sin man och att det är lugnt. Då tycker jag att det är så jävla patetiskt när folk fortsätter att hetsa "han kommer att fortsätta vara otrogen om du inte går vidare" bla bla bla. Det är så jävla löjligt att folk inte bara kan acceptera att det finns folk som har förhållanden i vilka de är kapabla att avgöra när de bör dramatisera.