• Anonym

skumt??

Äntligen, min man har svarat helt yrvaken.
    Han fattade ingenting av vad jag pratade om har jobbat och sen sovit, säger att det är någon som driver med mig.
    Skönt {#lang_emotions_sunny}.

• Anonym

Jag har ingen möjlighet att kontrollera honom  via någon annan.
    Men jag känner mig lättad nu,för det är som vi spekulerat i här på tråden, säkert bara någon sjuk fan som vill jävlas, skulle däremot vilja veta vem och varför!!

• Anonym

Ja,det måste vara någon som känner till min mans schema, hade ju varit pinsamt att skickat iväg dessa sms och så var han hemma {#lang_emotions_wink}.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 09:48:53 följande:
    Ja,det måste vara någon som känner till min mans schema, hade ju varit pinsamt att skickat iväg dessa sms och så var han hemma .
    Sover inte din man hemma när han inte jobbar?
  • Anonym

Ja, jag får nog kolla hans mobil då han kommer hem, så jag verkligen kan lägga detta bakom mig, för även om jag litar på min man så  undrar man ju vad någon får ut av att skicka dessa meddelanden.

• Anonym

Jag vet nog inte vad jag ska tro, har försökt få tag på min man igen, men han hade inte tid skulle ringa senare under dagen sa han.
    Han lät mest stressad så har väl fullt upp på jobbet nu.

• Anonym

Låter ändå misstänksamt tycker jag. Men vad är det för skumt jobb han har? Du måste väll kunna kolla ifall han vart på jobbet? Eller jobbar han svart?

• Anonym

Inget skumt med hans jobb, han kör lastbil och bor i den då han jobbar.

• Anonym
    Sara och Henrik skrev 2010-01-31 10:11:09 följande:
    Jag tycker att det låter mer som om TS man är en lastbilschaufför och jag vet att vissa såna chaufförer kör långa sträckor och måste då sova i sin bil. Det kan vara en anledning till varför TS man inte sov hemma.Det är säkert någon som vill jävlas enormt med TS, men bara hon litar och pratar med sin man, så ska dessa två lösa detta.Lycka till med allt TS
    Huvudet på spiken {#lang_emotions_wink}.
    Ja, jag förerdrar att lita på honom, även om sms oroar mig, mest för att jag undrar vem o varför, kanske min man har en lösning sen då vi pratar, hoppas på det så jag slipper grubbla mer på det.
    Då jag inte fått fler meddelanden så antar jag att personen säkert var på fyllan och inte hade något roligare för sig {#lang_emotions_undecided}.
  • Anonym
    Anonym (drabbad) skrev 2010-01-31 10:17:50 följande:
    Jag har haft en tjej som kontaktat mig och påstått saker om henne och min sambo. Blev otroligt misstänksam i början och ifrågasatte min sambo. Den här tjejen hade träffat min sambo ett tag innan vi träffats, flyttat från stan och sen tillbaka igen och då hade hon börjat kontakta honom igen. När min sambo inte nappat kontaktade hon mig och påstod att de haft ett förhållande under hela tiden. Det blev värre och ibland ringer hon hela nätterna på alla våra telefoner. Hon har lugnat sig lite nu men ser inte fram emot när hon får reda på att vi väntar barn.Hoppas det inte ligger något bakom smsen du fått, men hoppas också för er skull att det inte är en sådan idiot som du råkat ut för som vi.
    Fy fasiken vilken sjuk människa!
    Ja,jag hoppas att detta bara var något tillfälligt spratt från någon full kompis som ville roa sig på min bekostnad,även om jag lär anse  polaren vara en fd kompis efter detta.
Svar på tråden skumt??