• Anonym

skumt??

"Han ljuger!"
    Har fått ett nytt sms nu, varför liksom????

• Anonym

Han ljuger? Om vad? Att han jobbar? Då måste hon ju vetat att ni pratat.

• Anonym

Har skickat ett sms till min man och bett honom ringa så fort han kan, vill inte reda ut denna skit själv, för jag förstår ingenting!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2010-01-31 10:33:50 följande:
    Han ljuger? Om vad? Att han jobbar? Då måste hon ju vetat att ni pratat.
    Ja, min tanke med,  om personen vet att han ljuger så måste personen ha pratat med min man, eller hur??
    Han som inte har tid att prata nu då han måste jobba???
  • Anonym

Jag tror inte han jobbar tyvärr ts. Jag tror han befinner sig nånstans, hos en annan kvinna tyvärr.

• Anonym

Om du vill kan du ju ge telenumret till någon som bor i en annan del av Sverige där riktnumret är annorlunda - då kanske hon svarar med sitt namn?

Det låter ju verkligen lurt när hon skickar ett sånt där sms efter att du pratat med honom. Hade det varit en kompis så hade han ju inte berättat för honom att du var orolig.

• Anonym

Jag har skickat ett sms och bett henne sluta höra av sig.

• Anonym
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 10:45:11 följande:
    Om ni trycker på "visa endast" i trådstarten får ni se nåt spännande ;)
    ?
  • Anonym
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 10:45:11 följande:
    Om ni trycker på "visa endast" i trådstarten får ni se nåt spännande ;)
    Helt ok om du förklarar, för min hjärna funkar inte så bra så jag förstå vad du menar??
  • Anonym
    FannyN skrev 2010-01-31 10:55:35 följande:
    Jag tror din man är otrogen. Ingen av de jag känner som kör lastbil skulle vilja missa at babbla bort lite tid. Det är väl det yrket då man är som mest tillgänglig på sin mobil?
    Babbla i telefonen är dom bra på, men då han lastar osv så kan han inte snacka.
Svar på tråden skumt??