• Anonym

skumt??

After Forever skrev 2010-01-31 10:58:41 följande:
    Men för helvete, sluta trollspekulera. Skriv ett inlägg själva anonyma så ser ni att ni också kommer med i den vevan som ts.
    Förstår du vad personen menar??
  • Anonym

Lastade han i flera timmar då? Såg han inte att han hade missade när han kom in?

Och den här skrev jag Fanny för att visa att ts inte är ett troll. Sluta påstå det din fjant.

• Anonym
    After Forever skrev 2010-01-31 11:00:28 följande:
    TS: Ja. Någon tror att du är ett sk troll och skrivit anonyma inlägg i tråden till dig själv för att hålla igång en diskussion.
    Ok, snillen spekulerar, det står ju trådstartare på  mina inlägg, kan inte vara så svårt att se skillnaden, eller hur??
    Troll... kanske är samma troll som jävlas via sms?
    Är det så är det en av mina vänner för dom är dom enda som vet att jag finns här?
  • Anonym
    Anonym (...) skrev 2010-01-31 11:07:13 följande:
    bra då fortsätter vi då . om jag vore ts så skulle jag ta sambons mobil och ringa den andra bruden.
    lite svårt just nu då han inte är hemma, men nog fasiken ska jag gå till botten med det här.
  • Anonym

Hej det är Isanje som vill visa en sak

• Anonym

Personligen så vil ljag inte ulämna mig helt bara för att någon inte tror på mig,  känner mig virrig nog som det är. 

• Anonym

DESSUTOM så lägger familjeliv till (Trådstartaren) efter alla inlägg som ts skrivit - de inlägg som inte har (Trådstartaren) efter sig har alltså inte skrivits av ts!!! Sluta anklaga ts för att vara ett troll - jag tror verkligen inte att hon är det!

(Om man nu ska anklaga och spekulera bör man veta vad man snackar om först!)

• Anonym

TEst          ej trådstartaren

• Anonym

hej detta är tinee som bara heter anonym nu då

• Anonym

jag skulle nog ge mig på killen istället, det är ju faktiskt han som gör bort sig! det är ju han som är otrogen men tyvärr är det vanligt att tjejer ger sig på tjejer fast att det är killen som är otrogen. ska han komma undan med det?? nä, hitta på en plan o sänk honom sen så djupt det går...jag är på på det=)!!

Svar på tråden skumt??