Cornelia13 skrev 2010-09-30 12:22:43 följande:
MiAmore: Hoppas ni får en härlig resa till Spanien ska hålla mina tummar för att det gått riktigt bra denna gången
Jeskan: Passar på att lyckönska dig nu, för vilken dag som helst så kan du ju ligga där med miraklet i dina armar, är såå nyfiken så vad ska då inte du vara
Jakeline: Man ÄR tröttare med andra, själv var jag helt död hela grav kändes det som, orkade inte många knop. Känner ungefär samma sak nu...
Annars är det mesta bra, dras med min förbaskade ischiasnerv som trilskas med mig men förhoppningsvis ska vi ta oss råd så att jag kan få gå till en kiropraktor vid nästa löning, vid denna var det bara att glömma det, alla räkningar tenderar att alltid komma samtidigt, alla dessa udda man bara får sådär var tredje månad, dessutom kunde vi ju inte låta bli och köpa en ny vagn på babyland i Uppsala när vi åkte förbi där, den var nersatt 1000:- och fanns bara en kvar i svart som vi ville ha så där rök ju alla extra pengar för denna månad:-/
Tack så mycket.. ja du jag el vi är mycket nyfikna på vad det är för en liten filur som gömmer sig imagen..
Inge kul att gå å ha ont.. hoppas att det lättar snart för dig..

Å har ni stannat till i Uppsala.. att du inte pep till då.. el det kanske du gjorde fast ja missat..