• Åttan

Här peppas det, del 9

Nee det stämmer Miamore, ingen bebis änsålänge.. envisa unge..

välkommen  hem.. men vad tråkigt med minus..  se om mensen kommer då el om du får testa dig igen. Kram

Längtar efter skatten i magen..
  • Åttan

RIngde till BM idag å frågade om vi skulle bli uppskickade till sjukhuset på en gång imorgon efter BM besöket..  men icke..  får ingen tid där förens jag gått 42+0 enligt henne som jag pratade med.. å det är jag på lördag. SÅ kan inte min BM fixa en tid åt mig senare iveckan så borde det ju inte bli förens på måndag tidigast..Gråter om inte bebis kommit av sig själv..   SÅ som de räknar så är jag ju i 42+0 på lördag men går ju även in i den 3:de övertids veckan.. 

• Åttan
    jakeline skrev 2010-10-12 14:01:31 följande:
    men vad dåligt. Visst säger de 14 dagar övertid, men du som haft så jobbigt hela tiden borde få förtur tycke rjag.
    får se vad min BM säger imorgon..  hon vet ju mer om mig så att säga..  nu pratade ja bara med uskan å hon frågade en annan BM när det var dax för igångsättning..  men när min BM får veta hur ja mått de senaste veckorna så kanske ja får en tid i veckan.. kan ju alltid hoppas..  ja om inte bebis vill komma ut själv då..   Även fast man känner av bebis så kan jag inte sluta å oroa mig att bebis verkligen får det som den behöver..  sägs ju att moderkakan har ett bäst före datum så att säga.. 
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-10-12 14:53:00 följande:
    ja det förstår jag. det är nog det som är de där 14 dagarna...
    ja.. 

Hur mår du då?  tycker du tiden går sakta nu el ?
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-10-12 15:19:50 följande:
    jag mår faktiskt bra just nu! Känner mig pigg och har energi. Det var ett tag sedan. Tror att semesterveckan gjorde susen. Har till och med börjat gå mina lunchpromenader igen. inte lika långt som förut, men det är skönt at tkomma ut 20 min i alla fall.
    ja men det låter ju strålande..   härligt när man känner att livet kommer åter smygandes till en.. 
  • Åttan

hmm... tror bebis tror att den kan sparka sig ut..

• Åttan
    MiAmore skrev 2010-10-12 19:19:35 följande:
    Happ.. Så var man åter igen endast skenis.. *suck* Hade verkligen hoppats och velat att det skulle ha tagit sig denna månaden. Fan
    Det kommer ska du se.. förr el senare!
  • Åttan
    MiAmore skrev 2010-10-12 21:20:21 följande:
    Ja men just nu är jag rädd för att det ska ta lika lång tid som det gjorde med Milo, och orkar jag verkligen det?
    det kan bara du svara på..  jag tror att om man vill så orkar man..  hur långt tid tog det med milo?
  • Åttan

Hemkommen från BM..  blodtrycket högt för första ggr under hela graviditeten..  magen vuxit ytterligare en cm så bebis lägger på sig fortfarande.. undra hur stor bebis kommer att vara.. Fick tid imorgon bitti kl 8:00 för bedömning å min bm trodde att jag skulle bli igångsatt.. ..  hur det blir visar sig imorgon ..

• Åttan
    jakeline skrev 2010-10-13 14:46:25 följande:
    men det va rju skönt att höra! då är det inte alls långt kvar! Weehoo!
    Näää.. å lite läskigt oxå..
Svar på tråden Här peppas det, del 9