• Åttan

Här peppas det, del 9

jakeline skrev 2010-09-30 18:15:07 följande:
    då kanske man kan sammanstråla med er! bor ju inte så långt från Jeskan.
    absolut.. det tycker ja!!
    Längtar efter skatten i magen..
  • Åttan

Har varit å är piss trött hela dagen.. kan det vara en föraning att kroppen vill att jag ska ta det lungt å vila vila vila för att det snart drar i gång mån tro..

• Åttan

Kraftiga förvärkar är det här idag.. hela tiden..  se om den lilla behagar sätta igång nått idag..

• Åttan
    MiAmore skrev 2010-10-01 13:26:33 följande:
    Spännande! Håller tummarna för att h*n kikar ut idag då!
    tack tack..  ja el sätter igång nått idag iallafall..
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-10-01 14:09:04 följande:
    asaspännande är det! jag kände knappt något innan det satte igång. Jag var visserligen lättretlig och supertrött... men hade inte så mycket förvärkar över huvudtaget
    var ju piss trött hela dagen igår..  fått sova hyffsat i natt..  annars så sover ja inte på nätterna utan ligger bara i dvala..  ja är nog en "sån" som känner mycket förvärkar eftersom att jag gott så här rätt länge nu.. fast idag är det värre..
  • Åttan
    jakeline skrev 2010-10-01 14:20:32 följande:
    jo det låter så :P hoppas för din skull att det övergår till riktiga värkar snart!
    Tack tack.. så säger man väl nu.. innan det startat ordentligt.. haha..
  • Åttan

Här är ja.. med bebis kvar i magen.. men natten har varit hemsk så nått kanske är på väg att hända på allvar nu.. haft värkar från 23-03 ca med 5-7 min mellan men sen gick de åter lite i styrka, bott ett par timmar inna på toa pga illamående å trott att jag ska spy hela tiden..  somnade vid 03 som sagt men lätta värkar.. 

• Åttan
    jakeline skrev 2010-10-05 14:19:33 följande:
    men kräkningar är bra... kroppen tömmer sig själv och gör sig redo... hoppas värkarna kommer tillbaka snart!
    kräktes aldrig dock... 
  • Åttan
    Tekla78 skrev 2010-10-05 21:54:42 följande:

Hmm, låter som att det är dags (även om jag själv fick första värkarna kl 21 på kvällen och åkte in på natten). Kroppen tömmer sig själv, hmm. Ja, iaf gjorde min det (och inte via en kräkning), vilket BM berättat att den ofta gör innan förlossningen sätter igång.

Stort lycka till och hoppas du snusar bebis väldigt snart :)

Nä, om man skulle stänga ner datorn så man kan få sig ett skjut innan läggdags

Hoppas det var trevligt!
  • Åttan
    Tekla78 skrev 2010-10-09 22:17:59 följande:
    Tror faktiskt att jag hann somna innan han kom och lade sig. hahaha! När han sen väcker mig är jag så osugen så det finns inte. Nä, han får lära sig att komma och lägga sig i tid ;)

Jeskan, är du fortfarande över tiden? Hoppas inte... Kram
    Jo då..
Svar på tråden Här peppas det, del 9