Tekla78 skrev 2010-03-31 21:10:03 följande:
Ludvig slänger sig på golvet så fort något inte går hans väg, så det är nog åldern. Klängig är han på eftermiddagarna, men till kvällen går det oftast över (när han ska sova...). Grattis till v 14! Visst är det skönt när det går framåt? Jag köpte massor av sådana där "vecka för vecka" för att riktigt gotta mig i vad som händer inne i magen. Ursäkta om jag frågar, men hur är det mellan dig och din sambo nuförtiden? Jakeline, inga tips. Mitt är som ogräs och måste tunnas varje gång!Vi håller på och pular härhemma och bygger ihop lite mer kök och packar upp någon kartong då och då. Sakta men säkert gör vi oss av med flyttkartongerna...
Hur menar du med " köpte massa vecka för vecka" ?
Skönt å hålla på å pula hemma ... å ta det i sin egen takt! Trivs ni?
Ja du.. hur är det mellan min sambo å mig.. det är väldigt upp å ner.. vissa stunder är jag väldigt besviken på honom.. för att han inte verkar vilja förstå att jag nu är gravid å inte kan göra vad som helst.. jag är bara löjlig ibland tycker han.. sen vet jag inte om han genomgår någon slags livskris el nått.. om man nu kan göra det vid 35 års ålder.. för han får utbrott för minsta lilla å å kastar en massa skit på mig.. visst jag är väl inte heller helt lätt å leva med förtillfället med mina humörsvägningar men ibland är det väldigt obefogat... sååå livet är väldigt upp å ner förtillfället..
Tack för att du frågade..