Miniluvan skrev 2010-06-08 17:12:59 följande:
Tack sötisar! Ja vi är glada att allt gått bra med Bastian. På torsdag ska vi in och ta bort kateten som är fastsydd. Det lär bli en liten pärs för honom men han ska få lite att sova på så han ska nog klara det. Det är mest mamma som lider tror jag. *ler*
Jeskan: Nä nu börjar det närma sig, snart bara 2 månader kvar. Spännande! Fattar fortfarande inte att jag snart är 2 barnsmamma. Ska bli härligt med en liten bebis igen. Hoppas att det går bra med Bastian så han inte blir sotis. Vi får ge honom lite extra mycket kärlek tror jag, om det går. Ger honom allt som det är nu.
Är nu klar med första terminen på komvux, omvårdnadsprogrammet, känns skönt. Fick VG på två kurser och MVG på en så jag är nöjd med tanke på att jag haft Bastian. Nu är det sommarlov!
Å grattis till första terminen!! Å kanon bra resultat tycker ja!
Nää tiden springer på fort nu.. fattar inte att jag bara har 3 månader kvar.. snart 2 siffrigt för mig!
Hoppas att det kommer gå bra för dig å med Bastian när bebisen kommer..
Det onda i magen som jag känner av är sammandragningar å förvärkar så jag blev ordinerad vila. Ska börja med att vara hemma i 7 dagar som man får utan läkarintyg sen ska jag gå tillbaka å jobba å känna hur det känns å tycker jag att det blir jobbigt- att jag får det onda tillbaka så ska jag ta kontakt med min BM å läkare den vägen för att prata vidare om fortsatt sjukskrivning! Så så ligger det till.. tror inte att jag kommer kunna jobba fullt ut tills det är dax för semester... KRAM