Inlägg från: marriz99 |Visa alla inlägg
  • marriz99

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

kaksmulan skrev 2010-05-05 22:06:09 följande:
    Nästa torsdag är det ju röd dag. Så jag skulle hemskt gärna vilja skjuta på det ytterligare en torsdag.
    jag med=)
    Emmy 100212
  • marriz99
    anirahtak skrev 2010-05-10 09:25:21 följande:
    Babyproffsen hade bara Chiccon i turkos och limegrönt och det vill vi inte ha. jag tycker väl inte de är de vackraste färgerna men sambon  fullkomligt hatade dem tydligen så det finns inte en chans. Jag är velig eftersom den har fullt liggläge och hon är ju ändå ganska liten ännu. Men jag ska till Barnens hus nu på förmiddagen och titta hur långt ner man kan fälla Carena Easyn för annars är det den jag läst mycket bra om nu (om man bara kollar så ens hjul inte gnisslar eller vobblar vid köp). Går den att fälla tillräckligt långt ned (för vissa menar ju att den har fullt liggläge och det tolkar jag som att den fäller så långt ner att en del TROR att den har fullt liggläge trots att det kanske inte är riktigt så.) så tar vi en sån..:)
    Ja det är just fullt liggläge som jag tyckte var plusset med Chiccon. Men om Carenan också har det så är det säkert ett lika bra köp..
    Emmy 100212
  • marriz99
    AnnaMa skrev 2010-05-11 12:31:42 följande:
    för er som inte vet så är molly inlagd igen, på barn 2 denna gång. det är rs som vägrar ge sig. är så less på alla sjukhusvistelser! vill ni veta mer, så skriver jag på bloggen.
    Hoppas hon blir bättre snart!! Försök och få en natts sömn också så att du orkar med!
    Massa krya på- kramar!
    Emmy 100212
  • marriz99

Jag träffas gärna på torsdag förmiddag. Ska på en arbetsintervju på eftermiddagen=)

Emmy 100212
  • marriz99
    VeganMaria skrev 2010-05-17 21:25:50 följande:
    Vi kanske kan göra ett undantag i det vanliga schemat och köra en träff på torsdag f-m på Mekka, kl 10 och framåt? Orkar man inte ta med sig scrappingprylarna så kan vi väl fika och prata istället, det brukar ju ändå vara rätt svårt att få nånting gjort ;)
    tycker jag låter kanon!
    Emmy 100212
  • marriz99
    Festiz skrev 2010-05-18 14:26:50 följande:
    Åh skönt att det gick bra! Jag ska dit imorgon med Mika men jag är inte speciellt orolig. Vi har inte varit på BVC på en månad drygt så det ska bli väldigt spännande att se hur hon vuxit! Jag skulle också vilja hitta på något...men jag gillar inte Mekka alls tyvärr. Lunch på Droskan kan ju vara ett alternativ?
    Lunch låter bra!
    Emmy 100212
  • marriz99
    Knytis-scrap-syjunte-fika-surra-variant-fika:

Onsdag den 26 maj klockan 11.00

Sussie - Linus (frukt)
    Maria och Emmy (godis)
    Emmy 100212
  • marriz99
    VeganMaria skrev 2010-05-20 16:55:58 följande:
    Till alla scrapping-fantaster: Pysselmässa på gamla Galaxen i helgen! Mässan är öppen mellan 13-17 och 19-23 på lördag (Kulturnatta) samt söndag 12-15 Då har du en chans att handla från åtta pysselbutiker samlade under ett och samma tak!! Butikerna på plats är: Scrapateljén Scraphuset Pyssellyckan Pion Design Pearlized Pagoni Krumelur Fiaz Eftersom detta ingår i arrangemanget kring Kulturnatta så är entrén till mässan kostnadsfri.
    Vart ligger det??
    Emmy 100212
Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4