Inlägg från: carrots |Visa alla inlägg
  • carrots

Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4

Festiz: Jag delar gärna med mig av mina högst begränsade kunskaper.

• carrots

Men kan vi inte luncha på Station istället, det känns mer okej att pyssla där än på droskan..?

• carrots

Ja jag blev faktiskt avskräckt från droskan senast, tyckte maten var dyr och dålig och så blev jag stressad av miljön. Hoppas ni andra tycker station är okej..

Torsdag 20/5 lunch/fika på Station kl: 11?

Anna och Mika
    Maria och Emmy
    Carro och Majlis

• carrots

Vi postade  typ samtidigt.. Lägger till Lina och August igen.

Torsdag 20/5 lunch/fika på Station kl: 11?

Anna och Mika
    Maria och Emmy
    Carro och Majlis
    Jasmin och Maximilian
    Lina och August

• carrots

Oj vad drygt med tänder! Inga tänder här än så länge, men gosse vad hon växer! Nu känns det inte lönt att köpa kläder i strl 68 längre, de är snart urväxta. Men det känns ju bara helt sjukt att köpa strl 74 till en 3½-månaders bebis som inte ens är tjock!

• carrots

Knytis-scrap-syjunte-fika-surra-variant-fika:

Onsdag den 26 maj klockan 11.00

Sussie och Linus (frukt)
    Maria och Emmy (godis)
    Maria och Myra (peanut butter cupcakes)
    Lina och August
    Tora och Gunnar (morotskaka?)
    Carro och Majlis (matmuffins)
  • carrots

katharina: 48 timmar efter senaste kräkningen (eller dylikt ) ska man  vara helt smittfri.

• carrots

Ja jag tänkte just säga att vi kunde vara hos oss nästa vecka, men det kan vi ju ta veckan efter eller så då. Jag föreslår lunchknytis då. Antingen kan man ju göra pastasallad tillsammans (lägga allt i skålar och man får ta det man vill ha så det funkar för allergiker också) eller så kan man ju ta med sig kalla pajer och sallad och så kanske. Fler förslag?

• carrots

Det verkar som att det blir en pastasallad? Då kan jag ju komma med fullkornspasta i så fall. Kan nån vara snäll och sätta in mig i listan, det funkar inte för mig att klistra in..

Carro & Majlis (fullkornspasta)

Svar på tråden Vinterbebisar i Umeå 09/10 - #4