• mankan

    Här samlas vi som vill bli gravida i mars!!!

    Här var ni!! Bara å sätt aupp sig på listan då coh hålla tummarna på bättre lycka i Mars månad
    Kan någon hjälpa mig att göra ett hjärta?

    Måndag 01/03- ♥ ID blir 3
    Tisdag 02/03- ♥ rontgensyrran
    Onsdag 03/03- ♥ Miapia43
    Torsdag 04/03-♥
    Fredag 05/03- ♥
    Lördag 06/03- ♥ vintervärld
    Söndag 07/03- ♥

    ♥ BIM VECKA 10

    Måndag 08/03- ♥
    Tisdag 09/03- ♥

    Onsdag 10/03- ♥
    Torsdag 11/03-♥ tessise
    Fredag 12/03- ♥ Daniela01 ♥Skenis ♥ PirriPirri

    Lördag 13/03- ♥ Frog, NhjärtaD, Mankan
    Söndag 14/03- ♥

    ♥ BIM VECKA 11

    Måndag 15/03- ♥
    Tisdag 16/03- ♥ Daffny
    Onsdag 17/03- ♥ Tillan90
    Torsdag 18/03-♥
    Fredag 19/03- ♥
    Lördag 20/03- ♥ Maggan08
    Söndag 21/03- ♥

    ♥ BIM VECKA 12

    Måndag 22/03- ♥
    Tisdag 23/03- ♥
    Onsdag 24/03- ♥
    Torsdag 25/03-♥
    Fredag 26/03- ♥
    Lördag 27/03- ♥
    Söndag 28/03- ♥

    BIM VECKA 13

    Måndag 29/03-

    Tisdag 30/03-♥
    Onsdag 31/03-♥ 

    ♥ANTAL MEDLEMAR: 13
    ♥Statistik:13*0,25= 3,25
    ♥Antal medlemar kvar på listan

    ♥Vi som har plussat♥

    ♥Bättre lycka nästa gång♥
  • mankan

    Så äntligen är veckan här så man kan börja producera igen
    Har förberett sambon på att köra järnet i slutet på denna vecka. Tror det är ÄL i helgen så vi kör väll så mycket vi orkar från och med torsdag till måndag. Karl hemma tycker jag är helt tokig men han har förstått att det blir inga barn gjorda om vi inte håller mina planer..hahaha! HAr några äl tester kvar så ajg tror jag tar dem och ser hur det yttrar sig denna månad.

    Frog, håller tummarna att det blir ett plus!!

  • mankan
    Frog skrev 2010-02-22 09:06:06 följande:
    Det bidde minus... har läst om flera som fått svaga streck  på testlagrets som visat sig inte vara graviditet. Trist! Så nu blir det bara CB o inte så ofta.Kram på er alla snällingar
    Vad tråkigt! Ska också köpa CB om jag ska testa denna månad, vågar inte utmana ödet att bli besviken.
  • mankan
    ID blir 3 skrev 2010-02-24 07:02:51 följande:
    Jo det går bra här konstig att vara först ute. Jag tror att det har tagit för oss. Gjorde test i morse och för fösta gång i mitt liv såg jag ett plus, svag men det var där. Min man vill inte ens se det som ett plus för det är svagt och det sådana billiga tester. Ska ta och köpa cb och göra den på lördag, vem fan orkar nu vänta tills på lördag.Jag är glad men kan inte helt tror på det så jag kommer nu åka till skolan och drömma hela dagen om detta och inte kunna koncentrera mig. Jag vill bara skrika ut att jag är gravid.
    Men grattis!!!! Vad kul Hihihi så härligt å få gå å njuta av ett plus!!

    Igår börja jag känna av lite nere i tjejmagen och fick min första genomskinliga flytning på kvällen så det verkar som äl börjar lite tidigare denna gång. Är det så att äl kan variera från månad till månad?
    Eller så är det så att symptomen börjarde igår och så händer det om ett par dagar.
    Bli inte klok på det men det rä bar atill å börja testa idag då å se vad äl testet säger...
  • mankan

    Tjoho!! Fick glad gubbe precis så nu får vi väll köra gärnet ikväll och ett par dagar
    Hoppas bara inte att jag missade gårdagen och att det var då som allt började, men men har ju iallfall ett par dagar kvar eller??

  • mankan

    Ska nog testa cb testet idag med och se om det fortfarnad eär en glad gubbe
    För då vet man ju på ett ungefär vilka två dagar det blev denna månad. Vi mös igår så det är ju bara å ladda om tills ikväll
    Får nog bli fredag och lördag också, så man ramar in äl så mycket som möjligt.

    Hoppas med alal tumma roch tår att vi plussar denna månad tjejer!!!

  • mankan

    Tråkigt att mensen kom Panictjej Då hoppas vi att vi plussar i Mars!!

    Någon som vet om äl kan ske på oliak dagar från månad till månad eller är det samma dag varje gång?

  • mankan

    Vi ska också göra uppehåll nästa äl om det inte tar sig denna månad. Vill itne hellre gärna av bebis mitt i julstressen. Fyller själv 2 januari så jag vet hur det känns å fylla mitt i smeten av jul och nyårs firandet

    Vi har myst två dagar i rad nu...fick glad gubbe i förrgår och igår så jag hoppas vi har tajmat in det bra denna månad. Ska nog kolla om inte gubben min orkar ikvällockså så har vi ramat in det till max Ska nog testa en äl sticka idag å se om den glada gubben är borta för då är det väl äl idag som gäller..eller ha rjag fel?

  • mankan
    ID blir 3 skrev 2010-02-27 08:54:09 följande:
    Då är det dags för mig att flytta mig ner till gravida. Jag vill önska er alla lycka till men specielt Daniela01 som är sådan solstråle trots den långa resan. Jag kommer följa er till er plus denna månad. :) Hoppas att det blir många. BIM VECKA 9Måndag 01/03- Tisdag 02/03- ♥ rontgensyrranOnsdag 03/03- ♥ Miapia43Torsdag 04/03-♥Fredag 05/03- ♥ Lördag 06/03- ♥vintervärld ♥ humlan80 ♥ Baby Blue EyesSöndag 07/03- ♥Emmmi89♥ BIM VECKA 10Måndag 08/03- ♥Tisdag 09/03- ♥ Onsdag 10/03- ♥Torsdag 11/03-♥tessiseFredag 12/03- ♥Daniela01 ♥Skenis ♥PirriPirriLördag 13/03- ♥Frog, ♥NhjärtaD ♥MankanSöndag 14/03- ♥♥ BIM VECKA 11Måndag 15/03- ♥Tisdag 16/03- ♥ DaffnyOnsdag 17/03- ♥ Tillan90Torsdag 18/03-♥Fredag 19/03- ♥Lördag 20/03- ♥ Maggan08Söndag 21/03- ♥♥ BIM VECKA 12Måndag 22/03- ♥ Tisdag 23/03- ♥ Onsdag 24/03- ♥ Torsdag 25/03-♥Fredag 26/03- ♥ Lördag 27/03- ♥ PanictjejSöndag 28/03- ♥♥ BIM VECKA 13Måndag 29/03-♥Tisdag 30/03-♥Onsdag 31/03-♥ ♥ANTAL MEDLEMAR: 16♥Statistik:16*0,25= 4♥Antal medlemar kvar på listan 15♥Vi som har plussat♥♥ ID blir 3♥Bättre lycka nästa gång♥
    Grattis!!! Vad roligt

    Jag känner mig jätte nöjd med denn aäl period så jag hoppas turen är med oss för nu har vi nog gjort vad vi kunnat denna månad
    Nu bärjar resan mot BIM och alla symptom som lika gänra kan vara pms..hahaha!!
  • mankan
    Sötboll skrev 2010-02-28 17:36:54 följande:
    Dagen efter jag fått ÄL-stegring räknar jag som ÄL-dagen. Därefter brukar jag få mens 12:e dagen därefter, alltså har jag 11 dagaes lutealfas. Så räknar jag
    Det är just det här jag undrar över, frå inte riktigt till det.

    Om jag fick stegring 24 ovh 25 denna månad så börjar jag räkna den 26 som äl dagen och fram till då ajg ska få min men d.
    De antal dagarn är luterfasen??
    Då har jag alltså en luterfas på  16 dagar. Är inte det väldigt mycket?
Svar på tråden Här samlas vi som vill bli gravida i mars!!!