Inlägg från: RebeckaZ70 |Visa alla inlägg
  • RebeckaZ70

Vad lyssnar du på just nu?

Just raw skrev 2018-10-24 17:07:20 följande:
    Den var skön.
    Det här är en cover som jag gillar. 

" target="_blank">

Till och med jag som inte står ut annars med U2 tyckte den var riktigt bra!
    kish mir in tuchas
  • RebeckaZ70
    Just raw skrev 2018-10-24 17:44:08 följande:
    Vad bra, Skrattande

Får se vad du tycker om den här då. 

" target="_blank">

Konstaterar att det alltid funnits riktigt duktiga kvinnliga sångersor!
    kish mir in tuchas
  • RebeckaZ70
    Just raw skrev 2018-10-30 15:12:30 följande:
    Gillar Enya...
    I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • RebeckaZ70

">

Har beställt den senaste skivan...
    I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • RebeckaZ70

">

Det är väl egentligen inte så mycket kvar av Meat Loaf's röst, men Karla DeVito och Ellen Foley, jisses vilka goosebumps deras röster ger mig.
  • RebeckaZ70

Jag hör till den lilla skara som inte riktigt greppat Springsteens storhet, missförstå inte nu, tycker inte att det är dåligt, kan mycket väl lyssna om någon spelar Bruce. Men föredrar annat.

som det här

">

• RebeckaZ70
    Nandez skrev 2018-11-06 17:43:32 följande:

Tangerine dream.

Jag har sett att du brukar lyssna på dem, har du något tips på var jag ska börja någonstans? De har ju gjort så många album så jag vet inte var jag ska börja.
  • RebeckaZ70

Nattsudd med ett av mina favritband

">

Passar när vi snar är inne i December

Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?