-
-
Alltid i december
-
Någon mer som gillar Ladytron?
-
Väntar på att den här skivan ska komma i brevlådan!
Vi ska försöka se dem live i sommar när vi åker runt i norden!
-
Idag lyssnar vi på Ghost
Längtar till SRF; bara 3 dagar kvar.
-
Älskar MCC!Shameless skrev 2023-06-08 21:31:57 följande:
Hör på min nya favoritlåt; Turn med MCC (Magna Carta Cartel). Är bland annat gamla medlemmar från Ghost.
i morgon blir det Ghost på SRF,
men vi har fått ett nytt favorit i Jinjer från Ukraina.
">
-
Sitter och lyssnar på det som blev Magnums sista skiva.
RIP Tony Clarkin😢💔
">
-
Jag beklagar din sorg, jag har inga föräldrar kvar i livet, miste min älskade storebror för snart 3 år sedan och det tog mig väldigt hårt.Eurydike skrev 2023-12-23 18:45:34 följande:
Ibland händer det saker som får en att se på livet med nya ögon, i alla fall för en liten stund, precis som du skriver. Jag förlorade min pappa under året och han var också alldeles för ung. Nu börjar jag komma in i vardagen igen, fast en ny vardag som är lite annorlunda än tidigare. Jag känner mig både yngre och äldre. Mer dödlig och odödlig, på samma gång. Ekorrhjulet snurrar vidare och jag springer rakt in i framtiden 🐿 Tack för den fina hälsningen och låten! Ha en riktigt god jul du också 🎄
Ta hand om dig -
Det blir Myrkur i kväll
-
Här är en tjej som sjunger bättre än de flesta som är 50 år yngre än henne
-
Äntligen, ett nytt album med Leah
">
-
Fast jag är en 100% rocktjej uppskattar jag gessles låtskrivande men särskilt Maries sång. Minns när jag och min bror såg dem inhalmstad för 1000 år sedan 😢Deegan skrev 2024-04-06 22:31:15 följande:
Det var ett bra tagsen man lade ut någon låt här, fick en liten flashback när denna låten spelades upp lite random på tuben.. denna låten släpptes samma år som vi gick ut 9'an..så Roxette spelades friskt den kvällen
/D
-
Alltid vid den här tiden
">
-
En låt som passar dagen
">
Geddy Lee är barn till förintelse överlevare.
-
Tom Sawyer skrev 2025-03-23 02:11:36 följande:
Många av oss har väl någon speciell som "got away"
För mig så svider det till i hjärtat ibland.
Teddy Swims - Northern Lights
">
Jag hade en
the one that got away,
otroligt nog fann vi varandra igen och lever tillsammans sedan några år.
mirkel kan inträffa!
Varje dag med henne är som en gåva
Freeze this moment a little bit longer
Make each sensation a little bit stronger -
RaYzLeR skrev 2025-04-14 23:42:17 följande:
Sabaton är mäktiga!
">
-
Så bra den senaste skivan är
-
Det har blivit mycket Ozzy och Black Sabbath en tid
-
-
Spotify lägger också in AI-fejk, otroligt?Tom Sawyer skrev 2025-09-27 01:35:16 följande:
Det här med AI börjar bli riktigt svårt att särskilja från IRL.
Som den här "Artisten" som jag tror är AI.
Först gillade jag låten, men när jag letade fakta om honom så hittar jag bara klipp på YT & FB. Han kan iof bara vara jävligt blyg och bo i skogen utan el, men jag gissar att detta är AI-fejk på något sätt.
Møxes - I Remember You
Det finns flera exempel, Robin Beck har förgäves försökt få Spotify, Apple music och Amazon att plocka bort dessa deepfakes.