-
Bra låt och Martins dialekt är slående lik min egen, så tumme upp!Martina1970 skrev 2020-09-27 05:26:18 följande: -
-
-
Förmodligen sista traditionella middagen ihop med vännerna på krogen avslutad då Covid igen visar sitt fula tryne och vi tvingas isolera oss för att skydda varandra. Detta suger livslusten ur mig....
-
-
Har fått ett bra bud på båten så nu går den förmodligen till Skagen-Danmark. Kommer förmodligen att övertala mig själv att köpa en ny innan våren kommer även om jag just nu tycker att det är onödigt att ha så mycket pengar uppbundet i plast...
-
-
En härlig kväll till ände, passat på att njuta av av nära umgänge med kompisarna.
Och du, vill du en av mina närmsta grannar!? kolla in detta helt fantastiska hus som faktiskt gör sig än bättre live än i dessa bilder. Kvalitet och vackert rakt igenom. villa-6rum-saro-kungsbacka-kommun-aleviksvagen-38-17061284
-
kokosnötmjölk skrev 2020-10-17 23:20:44 följande:Det var ett väldigt fint hus. Men väldigt dyrt
Ja det är mycket pengar men kostar förmodligen minst lika mycket om man ska bygga något liknande på samma plats. Eftersom det ligger nästa kloss an mitt så vet jag att det är förstklassiga hantverkare som utfört arbetet och inget har tummats på när det kommer till kvalitet. Historien bakom ägaren är minst lika fascinerande som huset men det lämnar jag där hän...
-