• Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?
  • Anonym (koi)
    RaYzLeR skrev 2025-06-27 22:02:14 följande:
    ASMR är avslappnande. Glad
    Ja, särskilt såna videor där en person får massage av en annan. ASMR med fokus på diverse ljud är däremot inte så skönt. Det är ögat som ska tillfredsställas här och inte örat. Eller, vad tycker du?
  • RaYzLeR
    Anonym (koi) skrev 2025-06-28 03:29:12 följande:
    Ja, särskilt såna videor där en person får massage av en annan. ASMR med fokus på diverse ljud är däremot inte så skönt. Det är ögat som ska tillfredsställas här och inte örat. Eller, vad tycker du?
    Jag gillar inte heller ljud i ASMR-videos. Jag gillar Doctor exam då man blir undersökt av läkare. Jag gillar när man ska följa blicken med en ficklampa.
  • Anonym (koi)
    RaYzLeR skrev 2025-06-28 03:50:09 följande:
    Jag gillar inte heller ljud i ASMR-videos. Jag gillar Doctor exam då man blir undersökt av läkare. Jag gillar när man ska följa blicken med en ficklampa.
    Aha. POV- videor då. 
  • Anonym (koi)

Surrandet från kylskåpet. Lugnande ljud faktiskt.

• KillBill
    KillBill skrev 2025-07-03 12:00:00 följande:

Helt sjukt!

open.spotify.com/track/68g7z6HNpIW23g1Bt8NhkI

Här kan man läsa mer:

www.musikindustrin.se/2025/07/01/nylin-om-ai-fenomenet-velvet-sundown/

"Men Velvet Sundown existerar inte. Åtminstone inte som fysiska människor och musiker. Sångaren Gabe Farrow och hans tre vänner är AI-genererade.

Det är inte vintage-instrument och Farrows lätt vindpinade röst som ligger bakom Dust On The Wind, det är med all säkerhet någon av AI-plattformarna Udio eller Suno som stått för den biten.

När olika medier, inklusive åtskilliga Reddit-trådar (och en på Flashback) sett genom konceptet Velvet Sundown fick den nya teknologin i många sammanhang en sorts uppmärksamhet den inte fått tidigare"

Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?