• Svar på tråden Umeåmammor hösten 2005 (20)
  • Jelon

    Har förresten bokat biljetter till Mora Träsk fre 26/2. Kanske är nån som är sugen på att hänga med?

  • snillis

    Vet inte när vi åker till BRäntis - håller på att baka alla-hjärtans-dag-fika nu så det blir lite senare.


    Nu har Molly ÄNTLIGEN fattat det där med pottan. Vi har bara använt blöja på natten denna veckan och igår vågade hon också bajsa.
    Nu sa hon härom kvällen att hon inte ville ha på natten men vi övertalade henne. Kanske man skall våga prova?
    Fast vi tänkte avvakta tills efter nästa helg för då skall de vara i Skellefteå hela helgen.
    DÅ skall vi vara barnlediga hela helgen - SKÖNT!
  • Hellobello

    Det blev ent natt utan sömn för min del så jag har sovit fram till nu. Är alla på Bräntis nu? Funderar lite på hur vi ska göra, blir ev utflykt närmare hemmet, är fortfarande ganska slagen.

  • Molly25

    Har kommit hem efter en helg hos mamma, har varit lugnt och skönt men nu sitter jag och lyssnar på barnens bråk.

    Jelon: Mora Träsk låter kul. Var är det och var bokar man biljetter?

  • snillis

    Det blev ingen bräntis för vår del - höll oss på hemmaplan. Grillade korv på altanen.


    Sedan var vi och hälsade på en nyfödd bebis *mys*.
  • 9oktober

    M har kommit hem efter ett par tunga dagar i fjällen. Skönt att vara två om trollen igen...

  • Busfröet

    Här har vi haft en härlig helg! Vi har varit ute fyra timmar båda dagarna. Helt underbart! Då mår jag bra. Och V blir så där härligt trött efteråt, så han vill sitta ner och pyssla och rita och sånt. SKÄNT ibland.

    Nu väntar snart sängen inför en ny arbetsvecka...mindre härligt

  • UmeGullan

    Hann vara ute lite i finvädret idag, hoppas det här vädret håller i sig!
    Belv bjuden på bio (&barnvakt ordnad) som alla hjärtans present på eftermiddagen idag  
    Vi såg "Farsan", det var en såndär myspysig film och han är ju go den där farsan.
    Det blev spännande för Lillan också som nästan bara haft någon av syskonen som barnvakt. Hon fick ta med sig sin rosa barbieväska fylld med pyssel och åka till ett par kompisar till oss som hon känner väl.

  • Jelon

    Vi höll oss också på hemmaplan idag, har njutit av det vackra vintervädret i backen vid sjön och på isbanan och även bakat goda semlor

    Mora Träsk är på gammliahallen, kostar 60:- per biljett går att boka på www.moratrask.se/

  • snillis

    Jag skickade ett mail till mora träsk tidigare idag - hoppas att det finns biljetter kvar.

Svar på tråden Umeåmammor hösten 2005 (20)