• Törstande

Hetaste DILF:en då

Jag orkar inte göra någon form av omröstning, kan inte{#lang_emotions_tongue_out} men jag såg att MILF tråden diskuterade DILFar också, jag tycker att vi ska ha en egen tråd för dem. Eftersom jag är ny i forumet så har jag inte hunnit hitta någon jag vill nominera ännu. Men jag ska ut och leta nu!

Nåå! vad har vi för hunkar i församlingen?

• Svar på tråden Hetaste DILF:en då
  • Anonym (Strutten fans)

Räknas styvfar? I så fall vill jag nominera Strutten, HOT HOT{#lang_emotions_heart}

• redneck girl

måste de ha sin bild ute?

• Törstande
    Anonym (Strutten fans) skrev 2010-02-05 16:06:45 följande:
    Räknas styvfar? I så fall vill jag nominera Strutten, HOT HOT
    Han har ju ingen bild ute så hur ska vi kunna avgöra om han är en DILF eller ej.'

Det svarar nog även dig redneck girl
  • Anonym (Strutten fans)
    Törstande skrev 2010-02-05 16:21:25 följande:
    Han har ju ingen bild ute så hur ska vi kunna avgöra om han är en DILF eller ej.'Det svarar nog även dig redneck girl
    Kan vi inte ha en KMILF (Kind Man I Like to Fuck) tråd inbakad i denna då, vi tjatar ju jämt om att vi vill ha både skönhet och hjärna dvs DILF och KMILF.

För övrigt kan jag meddela att Strutten är het!
  • Törstande
    Anonym (Strutten fans) skrev 2010-02-05 16:36:19 följande:
    Kan vi inte ha en KMILF (Kind Man I Like to Fuck) tråd inbakad i denna då, vi tjatar ju jämt om att vi vill ha både skönhet och hjärna dvs DILF och KMILF.För övrigt kan jag meddela att Strutten är het!
    KMILF och DILF var det, vi kör väl på det då.

Jasså! du har fått en bild du, hur gjorde du för att bli betrodd då, frågade men fick inget gehör för det. Eller känner du honom?

Glömde att svara dig på detta sist, jag tycker vi kan godkänna bonuspappor så om du kan få honom att läga ut en bild så är det ok för mig
  • Törstande
    Årsta skrev 2010-02-05 16:42:50 följande:
    Bild finns i mitt galleri, vill bli nominerad
    Årsta Nomninerad!

Helt otippat gick han rakt upp i ledningen!{#lang_emotions_wink}
  • Anonym (Strutten fans)
    Törstande skrev 2010-02-05 16:44:10 följande:
    KMILF och DILF var det, vi kör väl på det då.Jasså! du har fått en bild du, hur gjorde du för att bli betrodd då, frågade men fick inget gehör för det. Eller känner du honom?Glömde att svara dig på detta sist, jag tycker vi kan godkänna bonuspappor så om du kan få honom att läga ut en bild så är det ok för mig
    Jag ska försöka övertala honom men jag har fått en klart acceptabel förklaring till hans anonymitet. Om du har en bild på dig så han kan se att "du inte känner honom" ger han dig tillträde till sitt galleri. Han är ju K som i Kind.... å då blir jag K som i ...?
  • Anonym (Strutten fans)
    redneck girl skrev 2010-02-05 16:10:58 följande:
    måste de ha sin bild ute?
    Vem hade du tänkt dig då
Svar på tråden Hetaste DILF:en då