• Törstande

Hetaste DILF:en då

Jag orkar inte göra någon form av omröstning, kan inte{#lang_emotions_tongue_out} men jag såg att MILF tråden diskuterade DILFar också, jag tycker att vi ska ha en egen tråd för dem. Eftersom jag är ny i forumet så har jag inte hunnit hitta någon jag vill nominera ännu. Men jag ska ut och leta nu!

Nåå! vad har vi för hunkar i församlingen?

• Svar på tråden Hetaste DILF:en då
  • Anonym (Hot girl)

En sexig man i Salem som heter Fadi Tahan

• hjohanna
    nu1mlock skrev 2010-02-06 17:25:51 följande:
    Tröttnade alla eller blev ni skrämda av mig? :P
    Skrämda HELT klart {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_tongue_out}
    Madicken & Emma - mina hjärtan!
  • nu1mlock
    hjohanna skrev 2010-02-06 18:04:00 följande:
    Skrämda HELT klart
    Snällt! ;)
  • strutten
    hjohanna skrev 2010-02-06 16:20:17 följande:
    Nä det vill jag inte prova, det vore inte helt sunt med tanke på att jag bara är 28 Men det stillade iaf min nyfikenhet
    Nej det förstår jag att du inte vill prova, jag syftade på att du skulle prova att gissa det dubbla. Nu är DU och JAG mer jämnåriga så 14 år yngre än oss blir ju ganska mycket, det blir ju inte lika uppseendeväckande att min sambo var 35 när vi träffades (jag var 21). Av erfarenhet kan jag ju säga att galappet mellan oss minskar från år till år, dvs åldersskillnaden har mindre betydelse ju äldre vi blir
  • strutten

Glappet skulle det vara, Får skylla på att jag varit ute med grabbar och gubbar i byn och spelat rinkbandy och druckit öl ikväll

• Anonym (Strutten fans)

OOOJJ! Jag hade inte riktigt förtått att du var så pass mycket yngre, då är yngre tjejer inte riktigt din grej med andra ord. Då var man borträknad även som FL flört med andra ord, är bara 20!

• strutten

strutten fans. Det har väl inte med åldern att göra, jag sökte inte medvetet efter en äldre kvinna. Det bara föll sig så. och! ingen annan kvinna oavsett ålder är intressant, jag har ju min sambo.

• Törstande
    strutten skrev 2010-02-06 16:17:49 följande:
    Prova det dubbla.
    Shit, den ålderskillnaden hade jag missat. Hade förstått att hon var äldre men 14 ÅR!!! Hon måste vara skitsnygg om hon som 35 åring kunde kroka dig då du var 21. En sak till, du ser inte alls alldaglig ut. Jag tycker att du är stilig och ser manlig ut. (men raka av dig skägget för guds skull)
  • strutten
    Törstande skrev 2010-02-24 09:28:30 följande:
    Shit, den ålderskillnaden hade jag missat. Hade förstått att hon var äldre men 14 ÅR!!! Hon måste vara skitsnygg om hon som 35 åring kunde kroka dig då du var 21. En sak till, du ser inte alls alldaglig ut. Jag tycker att du är stilig och ser manlig ut. (men raka av dig skägget för guds skull)
    Ja då! hon är vacker, och vackrare blir hon i mina ögon. Sorry skägget blir nog kvar, annars blir jag 21 igen{#lang_emotions_tongue_out}
  • Humlan0406
    ehmm skrev 2010-02-25 14:29:04 följande:
    jag       
    Det vet du... Finns ett par fler
  • Törstande

Nu var det länge sedan jag var in, hade nästan glömt FL men det kom het osökt fram igen när jag blev lite "frustrerad". Hur ska vi säga att det gick.
     bland DILF:arna

Ganska jämt mellan strutten, xXx och J the man kanske?

• Mamma 77

Här inne finns säkert många DILFar men få har ju bild.

Svar på tråden Hetaste DILF:en då