• Törstande

Hetaste DILF:en då

Jag orkar inte göra någon form av omröstning, kan inte{#lang_emotions_tongue_out} men jag såg att MILF tråden diskuterade DILFar också, jag tycker att vi ska ha en egen tråd för dem. Eftersom jag är ny i forumet så har jag inte hunnit hitta någon jag vill nominera ännu. Men jag ska ut och leta nu!

Nåå! vad har vi för hunkar i församlingen?

• Svar på tråden Hetaste DILF:en då
  • Törstande
    Anonym (Strutten fans) skrev 2010-02-05 16:06:45 följande:
    Räknas styvfar? I så fall vill jag nominera Strutten, HOT HOT
    Är böjd att hålla med dig, utseendet har han med sig i alla fall, Hjärnan då? hur vet du att han är "Kind"?
  • Anonym (Strutten fans)
    Törstande skrev 2010-02-05 19:15:53 följande:
    Är böjd att hålla med dig, utseendet har han med sig i alla fall, Hjärnan då? hur vet du att han är "Kind"?
    Prova sök på forumet ska du få se de inlägg han har gjort, verkligen en man med ödmjukhet och förståelse definitivt en keeper!

Fast å andra sidan så kanske det är mer att han verkar ha ett stort hjärta{#lang_emotions_undecided}

Ja ja

Min KMILF är han i alla fall!
  • Humlan0406
    Jag nominerar:

Plazma
    xXx
    M et
    Strutten
    J the man

Men det finns många fler än så
  • Sissely

Jag tycker Rofvenhielm verkar het, för han är både smart och rolig. Men sååå anonym ,-) så man vet ju inte ens om han är en dad?

• Anonym

Föräldrar är inte heta. För mycket bagage.

• Sissely
    Anonym skrev 2010-02-06 11:01:27 följande:
    Föräldrar är inte heta. För mycket bagage.

Oh no{#lang_emotions_surprised}, tvärtom skulle jag vilja säga. Dom barnlösa som jag dejtat har haft störst ryggsäck!
  • Anonym (zorro)
    Sissely skrev 2010-02-06 07:54:10 följande:
    Jag tycker Rofvenhielm verkar het, för han är både smart och rolig. Men sååå anonym ,-) så man vet ju inte ens om han är en dad?
    rövenhjälm;)
  • Sissely

Anonym (Zorro) Där fick du till det...

Javisst ja, jag ska ju inte vara med i omröstningar där man bara går efter utseendet, säger oftast inte en smack om hur HET vedebörande är ,-)

• Sissely
    Mr Espresso skrev 2010-02-06 12:46:28 följande:
    Du glömde visst mig
    Mmm...hur KUNDE jag glömma dig? Du är ju både smart och snygg!{#lang_emotions_kiss}
Svar på tråden Hetaste DILF:en då