• Törstande

Hetaste DILF:en då

Jag orkar inte göra någon form av omröstning, kan inte{#lang_emotions_tongue_out} men jag såg att MILF tråden diskuterade DILFar också, jag tycker att vi ska ha en egen tråd för dem. Eftersom jag är ny i forumet så har jag inte hunnit hitta någon jag vill nominera ännu. Men jag ska ut och leta nu!

Nåå! vad har vi för hunkar i församlingen?

• Svar på tråden Hetaste DILF:en då
  • Anonym (Kille (Gay))
    Mr Espresso skrev 2010-02-06 12:46:28 följande:
    Du glömde visst mig
    Jag röstar på dig Expressherren. Jag skulle kunna ta bättre hand om dig än alla dessa kvinnor tillsammans. En man vet vad en man vill ha! I know the tricks!
  • strutten

Så det är här som man ligger ute för bedömning alltså, förklarar den plötsligt stigande besökarskaran i min profil. Måste dock erkänna att jag ju bara är en bonuspappa samt ser ganska alldaglig ut. Jag fångar inte mina kvinnor genom att vata stor stark och snygg utan jag går direkt på deras empati och moderskänslor{#lang_emotions_wink}

• ehmm

Jag kommer bli DILFn numero uno :D

• hjohanna
    strutten skrev 2010-02-06 14:05:22 följande:
    Så det är här som man ligger ute för bedömning alltså, förklarar den plötsligt stigande besökarskaran i min profil. Måste dock erkänna att jag ju bara är en bonuspappa samt ser ganska alldaglig ut. Jag fångar inte mina kvinnor genom att vata stor stark och snygg utan jag går direkt på deras empati och moderskänslor
    Såg att du hade en äldre sambo, hur många år skiljer det på er? Ovanligt me äldre kvinnor ju. MIn sambo är dock sju år yngre än mej. Värsta lammkött
    Madicken & Emma - mina hjärtan!
  • strutten
    hjohanna skrev 2010-02-06 15:03:06 följande:
    Såg att du hade en äldre sambo, hur många år skiljer det på er? Ovanligt me äldre kvinnor ju. MIn sambo är dock sju år yngre än mej. Värsta lammkött
    Prova det dubbla.
  • hjohanna
    strutten skrev 2010-02-06 16:17:49 följande:
    Prova det dubbla.
    Nä det vill jag inte prova, det vore inte helt sunt med tanke på att jag bara är 28

Men det stillade iaf min nyfikenhet
    Madicken & Emma - mina hjärtan!
  • Mr Espresso
    Sissely skrev 2010-02-06 12:56:58 följande:
    Mmm...hur KUNDE jag glömma dig? Du är ju både smart och snygg!
    Ja hur kunde du det, fy skäms på dig
  • Mr Espresso
    Anonym (Kille (Gay)) skrev 2010-02-06 12:57:16 följande:
    Jag röstar på dig Expressherren. Jag skulle kunna ta bättre hand om dig än alla dessa kvinnor tillsammans. En man vet vad en man vill ha! I know the tricks!
    Jag tackar för den nomineringen och betvivlar inte det du skriver. MEN som Tony Irwing säger, så är jag superhetro
  • nu1mlock

Rolig tråd att läsa igenom! Jag kanske är för ung för att nomineras? :P

• nu1mlock

Tröttnade alla eller blev ni skrämda av mig? :P

Svar på tråden Hetaste DILF:en då