• Anonym

De säger i princip att jag är ful:(

Fler åsikter?

• Anonym
    Rockangel01 skrev 2010-02-07 16:50:54 följande:
    För att jag skrev att du inte behövde ta åt dig? Öh ookeeej!
  • Anonym

Jag och min man brukar skämta om att vårt barn ENDAST kommer få allt vi har komplex för, som GIGANTISKA fötter, enormt stora vader, klena lår, biaffrabarnsmage, klena axlar, dubbelhaka som går över i en oändlighet, en höknäsa, och stora röda kinder, samt råtthår. Och trots det VILL vi ha barn, vi bryr oss inte om hur det skulle se ut, man vet ju aldrig som andra har sagt om det blir friskt eller kanske får något handikapp, men varje barn är en gåva, det är ju något nytt som aldrig varit tidigare. En välsignelse, och ska ses som ett sådant.

• Anonym
    Anonym (jadu) skrev 2010-02-07 17:16:00 följande:
    hahahaha, maken till paranoid TS har jag aldrig skådat. Så jäkla löjligt så det finns inte. Ingen har vart otrevlig mot dig men du vränger på allt till din nackdel. Att fråga hur pappan ser ut har ju inget med att göra om du är snygg eller inte. Snacka om att göra en höna av en fjäder. Ett besök hos psykolog för din självkänsla kan ju vara en bra start, prata med dom på MVC så hjälper dom dig. Det är inte sunt att bete sig som du gör just nu, även fast du är anonym.
    Då har du kansek inte levt så länge för det är fullt normalt att känna så här.
  • Anonym
    StarkMamma skrev 2010-02-07 17:23:51 följande:
    Om jag skulle tänkt på utseendet så skulle jag aldrig haft några barn! Jag är ingen skönhet och mina män har inte varit det heller. Men det enda jag önskade mig var friska barn som jag kunde ge kärlek och älska. Och så blev det även m det stora plusset är att dom alla blev skönheter Kolla mitt galleri på mina 2 minsta så kan ni se hur bra det kan gå även om man inte är etta på skönhetsskalan.
    Klart att i slutändan så är det viktigaste att de föds friska. Har uppdaterat ts förresten;)
  • Anonym
    Lavish skrev 2010-02-07 17:51:10 följande:
    Skulle aldrig ha tolkat det så. Du verkar väldigt osäker.
    Kanske jag är också.. Nää jag ser väl ok ut men rädd att barnet ska se ut som jag när jag var liten.Usch!
  • Anonym
    Lavish skrev 2010-02-07 19:07:43 följande:
    Jag skulle mer ha tolkat det som "är din kille asful eller varför är du orolig?" Vilket iofs inte är superschysst men jag hade inte tolkat det som att de tyckte jag var ful.
    Nää jag måste erkänna att jag tolka in för mycket i det hon sa och nojat föör mycket. *Skärpning*
  • Anonym
    puuhmage skrev 2010-02-07 19:37:06 följande:
    håller med dig
    För du är ju så trevlig själv;)
  • Anonym
    puuhmage skrev 2010-02-07 19:58:30 följande:
    ööö har ja sakt nått otrevlig till dig?? så fort någon ifrågesätter dig så blir du sur arg osv.. du får ju räkna med o få ifrågesättningar..... o du bärja jobba med ditt självförtroende o självkänsla o allt sånt  det märks att du är mycket osäker tjej
    Du höll med hon som skrev att jag var otrevlig,det var iaf henne du citerade.
    Du verkar inte heller så säker som ger dig på mig sådär.
  • Anonym
    Anonym (jadu) skrev 2010-02-07 20:02:39 följande:
    Jag har levt relativt många år och jag menar inte att det är ovanligt att fundera i dessa banor, det jag ifrågasatte var ditt sätt att bemöta folk. Och att bli så ledsen av en sån kommentar är inte "normalt" och reagera så starkt när folk inte håller med dig får mig att tro att du behöver jobba på din självkänsla Om alla här skriver att du kanske bör tänka på att använda lite trevligare ton och ha ett något bättre bemötande så kanske det ligger något i det?
    Det är inte alla som skriver att jag är otrevlig,det är fräsmt de som inte varit så trevliga från början och som jag sen reagerat på,men det får man inte för då är det jag som är elak osäker och gud vet vad..
    Så nu ska du komma och tala om för mig vad jag får bli ledsen över och inte? haha,vem tror du att du är egentligen? alla är vi olika och reagerar olika på olika situationer..
Svar på tråden De säger i princip att jag är ful:(