• Anonym

De säger i princip att jag är ful:(

puuhmage skrev 2010-02-07 20:06:35 följande:
    asg ja har värsta självförtroendet  ja är vuxen o ha koll osv du gillar ej sanningen o när folk går imot dig el säger saker som du inte vill höra men du lycka till hoppas du växer upp....
    Så du är vuxen? kanske ska lära dig att stava först?
  • Anonym
    Aiva skrev 2010-02-07 20:11:30 följande:
    Har inte läst hela tråden. Men både jag och min man oroade oss för ett fult barn när vi väntade vår första. Och vår första tanke när vi såg sonen var just "Åhh vad fin han e!!", nu när jag kollar på fotona fr förlossningen tycker jag mest han påminner om Chucky, onda dockan Du kommer säkert avguda ditt barn när h*n föds
    Onda dockan? haha vad läskigt:P Men jag förstår vad du menar;)
    Joo men det är jag helt säker på att jag kommer att tycka{#lang_emotions_wink}
  • Anonym
    Aiva skrev 2010-02-07 20:15:13 följande:
    Jag tyckte dock som sagt att han var världens finast just då
    Jaa det är märkligt det att man inte kan se det just då:)
  • Anonym
    Rhino skrev 2010-02-07 20:29:23 följande:
    Har bara läst TS... Men när du skriver att folk frågar hur pappan ser ut, tänkte jag direkt att dina kompisar tänker: Varför skulle du få ett fult barn? Ser pappan riktigt hemsk ut, eller? Varför skulle du annars komma på tanken att ditt barn kommer bli fult? Så tänkte jag när jag läste din TS. Jag tänkte inte att kompisarna antydde att DU var ful...
    Nää och ju mer jag tänker på det och läser mitt inlägg så förstår jag ju nu inte riktigt hur jag kunde tolka det så:P   Hormoner hormoner{#lang_emotions_tongue_out}
  • Anonym
    Anonym (en ful en) skrev 2010-02-07 20:40:31 följande:
    Jag har fått höra att mina barn är sååå fina som dockor, och fått frågan om det är säkert att jag är deras mamma. Hmmm, hur tolkar man det? Jaja, jag vet att jag är ful så jag bryr mig inte, tur mitt självförtroende inte är knutet till mitt yttre. Gissar hon var sur eftersom hon och hennes man är snygga, men deras barn är fula. Och det är inte många barn som är det!
    Men va? hur kan man säga nåt så elakt till nån? Beundrar dig för att så är så stark i dig själv och inte tar åt dig!
  • Anonym
    Lilja86 skrev 2010-02-07 20:55:00 följande:
    Har bara läst ts. Kan det inte vara så att de tänker att du är söt och så vill de veta om pappan är ful för att det i så fall är det som skulle kunna göra barnet fult? Att de frågar hur pappan ser ut behöver inte betyda att de tycker du är ful. Det vore föresten en tråkig värld att leva i om alla par som fick barn såg ut som brad pitt och Angelina Jolie.
    Ja,jag hoppas att det var så de menade:)   Nää inte Angelina men Jennifer aniston hade inte varit fel att se ut som{#lang_emotions_wink}
  • Anonym
    Anonym (en ful en) skrev 2010-02-07 21:00:54 följande:
    Jag trodde jag skulle ramla baklänges när hon sa det. Men hon var väl avundsjuk, för mina barn är fina.
    Var det en "kompis" som sa det eller nån främmande?
  • Anonym
    Anonym (en ful en) skrev 2010-02-07 21:06:37 följande:
    Jobbarkompis som jag umgåtts lite med. Alltid kamratlig, snäll och så annars. Kändes inte som skämt heller.
    Tänk vad avundsjuka kan göra med folk.. Usch!
  • Anonym

har bara läst ts
    Men är det här inte lite typiskt kvinnor ändå? Att reagera på det här viset?
    För ts inlägg låter lite grann som mitt ex och hur hon tolkade saker jag sa till henne.

• Anonym
    ThisIsMe skrev 2010-02-07 22:27:26 följande:
    Fullt normalt att vara så osäker så man tror att folk tycker man är ful bara för att de råkar fråga hur pappan ser ut? Låter knappast sunt eller normalt...
    Ähh!
Svar på tråden De säger i princip att jag är ful:(