• xoxonathalie

När under graviditeten började ni få bristningar?

Som rubriken lyder när under era graviditeter började ni få bristningar?

Själv är ja i vecka 30(29+6) o har inte fått ett endaste streck på magen ännu =). Dock har jag precis kommit upp i min normalvikt =P alltid vari underviktig men NU när ja är gravid har ja bmi på precis normal viktig för en person som är 178 cm lång fast att ja är ju gravid =P. Har ingen superstor mage ännu heller, magen började knappt växa fören i vecka 22 ungefär o det började synas som bäst i vecka 26-27 nån gång.

Jag har fått bristningar på brösten några små, det fick ja väldigt tidigt gick från D-kupa till liten E på väldigt kort tid o det lämnade sina spår.

• Svar på tråden När under graviditeten började ni få bristningar?
  • Cornbread

Vecka 38 fick jag på kärlekshandtagen, dock e dem blekta nu 7 månader senare o syns bara när ja kollar noga

• MomInLove

Jag fick en liten bristning på magen, efter förlossningen! Konstigt nog fick jag inget under själva graviditeten... :)

• Mandragora

Vecka 35 hade jag inga bristningar. Någon vecka senare kom de på nedersta delen av magen. Nu är jag i vecka 38 (37+5) och har inte fått fler än de där få.

shakti.blogg.se | kattägd narcissistisk vegetarian
  • clembke

Under första grav fick jag inga alls. Är nu i v 34 med andra barnet o har än så länge inte fått några. Hoppas på att slippa dom denna gången oxå. Har ändå relativt stort SF-mått ligger på översta kurvan, med första låg jag en bit över översta kurvan) Gick ändå inte upp mer än 13 kg med första, nu än så länge har jag gått upp 15 kg, men va underviktig ibörjan.

• Jojjo 1986
    Cornbread skrev 2010-02-08 12:43:56 följande:
    Vecka 38 fick jag på kärlekshandtagen, dock e dem blekta nu 7 månader senare o syns bara när ja kollar noga
    precis samma för mej i v.38
  • AnnaFreja

Båda graviditeterna ungefär i v. 36.

• Makane

de kom när hon hade kommit ut. Inga fanns där under graviditeten, men när hon var ute så var jag tigerrandig på magen.

• Louwa

Jag har inte fått en enda bristning, har idag gått 4 dagar övertiden så räknar inte med att få några heller. :)

• I have a kid

ts

hadde inga bristningar under grav ...

men 2 veckor efter  jag fått barn så kom bristningarna.,

• underworld

Mina bristningar kom sista veckan, jag fick min dotter 39+5.

• maximum

Fick mina 4 i v.38+3, efter att vattnet gått
    Men ska inte klaga då det handlar om 4 streck

• Loysan83

Med första fick jag i v.39.Dock inte så mkt.
    Nu andra graviditeten lite mera från mitten av graviditeten.

• cizzon

Jag hade också väldigt liten mage med ettan! Magen började väl synas lite runt v.24 men när jag var i v.33 fanns det de som inte ens visste jag var gravid..
    Hade en liten bristning på ena sidan av magen som kom några dagar innan killen, men sen efter förlossningen hade jag plötsligt massor nere på magen och på kärlekshandtagen;)
    Nu med andra barnet kom de tidigare, runt v.25 om jag minns rätt.

Svar på tråden När under graviditeten började ni få bristningar?