Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Odd Molly för oss inbitna del IV

brawny skrev 2010-02-08 21:07:09 följande:
    Hmm, jag fick mail idag från OM:s huvudkontor att alla Up-to-me-ism plagg förutom blusen inte kommer att produceras. Men det är ju bara kul om de har fel!
    Men då borde ju inte tjejerna i OM-butiken gå runt med en up-to-me-ism strap klänning?!{#lang_emotions_surprised} Som om det inte vore nog med att de inte tar bort produktbilderna!
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Duntoffla skrev 2010-02-10 22:35:38 följande:
    Odd Molly butiken bakom SturegallerianÅhléns City Mathilde i PK-huset samt på BiblioteksgatanWink (tror jag det heter) i SturegallerianNKBest of Brands i Sickla Köpkvarter
    Lägger till

Tintinstyle på Östermalm, Melange i Västermalmsgallerian, Haven Stockholm i Vasastan, Pour Toi i Bromma
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Stargirl skrev 2010-02-11 12:15:18 följande:
    Ja eller hur....fick så dåligt samvete att jag var tvungen att srkiva av mig.
    Tycker enda gången du skulle ha haft dåligt samvete är om du gjort tvärtom; prioriterat jobbet istället för dottern! Kunden kommer knappast komma ihåg detta om 10 år men tänk om ens barn säger när de är vuxna att de inte kände att deras föräldrar hade tid att de var sjuka. Ska inte säga att jag lever som jag lär direkt men en sådan idiot hade bara haft motsatt effekt på mig. Får mer dåligt samvete när folk är överdrivet förstående
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Är det ngn som vet var man kan få tag i en Fonda stl 2 helst vit men även blå kan funka... Har en rosa men måste ha en till..skönaste plagget ju Eller ska man vänta på en tomteröd klänning el en royal kanske?

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    alias skrev 2010-02-17 05:59:00 följande:
    Dolce skirt är de nya helt underbara sidenunderkjolarna. Vet att SidandSally och Smultrngården fick in dem i dark powder, annars har jag bara sett dem i UK och US. De ska visst komma i lite lilac och red också - ohlala. Ja, jag vart lite snopen att jag fick den så "billigt". Har ju köpstopp (eh!) och var bergis på att någon skulle buda över, men när jag loggade på igår kväll var den min. Najs.Den är ju liten i storlek, jag hoppas att storleken blir bra. Annars blir det kanske tur och retur på T. Tack och ja, de försvann snabbare än en avlöning, tydligen. Jag hängde liksom på låset ...
    Snälla snälla snälla, kan du inte visa bild på kjolen när den är på? Velar så mellan 1 och 2 och man lär behöva vara snabb när de kommer.

Är det förresten ngn som har koll på vilka butiker som tar in de nya Fondorna i rött och royal?
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Tindrisen03 skrev 2010-02-17 14:26:22 följande:
    Snälla snälla snälla, kan du inte visa bild på kjolen när den är på? Velar så mellan 1 och 2 och man lär behöva vara snabb när de kommer. Är det förresten ngn som har koll på vilka butiker som tar in de nya Fondorna i rött och royal?
    Svarar mig själv; enligt odd Molly är det endast Lisen som tar in de nya Fondorna{#lang_emotions_surprised}
    Hur är det möjligt?! Har Om tillverkat dem för att en enda butik ska ta in dem..verkar ju helt galet
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Vad tror ni; går dolce skirten i rouge ihop med ex taradiddlen el voile short dress i rött?

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Tabby skrev 2010-02-18 23:20:53 följande:
    Hur var det? Skulle butiker få fylla på med Fondadresser i blått, svart och chalk?
    Vet inte men slut på Mollys lager enl OM-butiken. De får ialla fall inga fler. Skulle gärna hitta en blå i stl 2{#lang_emotions_dreamer}
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Pokergirl skrev 2010-02-19 21:27:39 följande:
    Det finns blå fondas kvar här i Umeå om någon är på jakt.
    Stl 2?{#lang_emotions_dreamer}
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Pokergirl skrev 2010-02-19 23:17:09 följande:
    Fanns i eftermiddags iaf.
    Ok, tack! Lite veli är jag.. vill köpa en till Fonda (har en rosa) men kan inte bestämma mig mellan blå el vit. Är mkt blond med bruna öon..vad tror ni? Tycker nog mer om den vita egentligen men är rädd att jag bli blek i den och att jag snabbt skitar ner mig
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV