Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Odd Molly för oss inbitna del IV

MejaKiZnic skrev 2010-02-23 12:08:23 följande:
    I vår lokal butik så sa hon att de inte beställt in nollor pga de var små i storleken men glad att jag inte köpte en etta men är inte heller värst stor över bysten.
    Kan ju vara så att det beror lite på var man har sina former. Ofta är ju Mollysarna lite tajtare i armar/axlar och ibland över bysten. Tror att det ofta är det som gör att man får gå upp i stl. Jag har tydligen jättearmar men inte så stor byst för det är ofta över ärmarna de blir trånga... Sen kan den stl jag behöver ta istället bli lite stor i ryggen.
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Grey, utan tvekan. Tycker att stickat mörkblått i bomull lätt kan bli lite dassigt efter ett tag.

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Ngn som vet om om butikerna i Sthlm city (exkl OM.butiken) fått in ngt nytt.?? NK? Åhlens city? Wink?

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    fru vanheden skrev 2010-02-26 16:07:35 följande:
    Snälla hjälp mig!!Jag beställde Lotta Lotta Long jackan på ajabaja och betalade med kort 3700:-+ frakten..De säger att de skickade den i måndags och jag har inte fått den..På deras hemsida läste jag nyss:"AjaBaja ersätter ej paket som kommit bort pga Postens felaktiga hantering"Kan detta stämma??Kan de göra så??Har jag inga rättigheter alls?Men det står också :"Varierande av beställningens storlek och vikt sänds dina varor som brev eller paket."Varför skickar de inte alla försändelser som paket??!!Så jag tänkte att självklart skickar man ett sånt stort och dyrt paket som jackan är  som paket istället för brev...Jag har mailat dem och de skulle kolla med sitt postkontor svarade dem bara..Någon annan som har varit med om liknande eller vet om jag har några rättigheter??
    De har inte rätt att frånsäga sig konsumnetköplagen nej
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Puffig Pingla skrev 2010-02-26 16:16:04 följande:
    De har 100kr rabatt för varje 500kr du handlar för så det är "typ" 20%.Tror de skickar för de är otroligt trevliga i butiken.Annars får du väl försöka anlita en torped i området.
    Var där idag efter tipset i din blogg igår..Tack!!! Blev ..host..väldigt dyrt men jag sparade ju pengar samtidigt Ja gud vad gulliga de var i butiken och vad stor den var och vad mkt de hade. Har tänkt åka dit länge men fått för mig att det var en liten butik
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    malinoski skrev 2010-02-27 07:26:26 följande:
    När släpps sommarkollektionen, någon som vet?
    Tror början av april
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Kajsan skrev 2010-02-28 17:43:45 följande:
    Ja de hade ovanligt mycket tyckte jag. Det mesta var inte superbilligt, men en del fynd fanns. I know! Att man kan bli så glad över så lite egentligen
    Vilken butik är det som säljer OM där?
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Hur är frill velour dress i stl? Är den som fondan eller blir den större eftersom den inte går att dra åt någonstans?

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    pressan skrev 2010-03-01 13:18:07 följande:
    Hejsan alla molly vänner..Har läst lite här ett tag och nu tänkte jag kolla med er om ni har nån aning om var jag får tag på en taradiddle klänning i 2 eller 3. har koll på tradera men de norpas alltid framför min näsa.. e nog ingen höjdare på att buda.. så har ni hört om nån som vill sälja.. hojta till.Ha en skön dag /pernilla
    Söker du röd, puder, grå el royal (lila)?
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    efva skrev 2010-03-11 14:25:48 följande:
    Tack det var jättesnällt!
    Kan du inboxa mig en ny lista om det finns en sådan? {#lang_emotions_kiss}Har en som är par månader gammal men den verkar ha uppdaterats
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV