Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Odd Molly för oss inbitna del IV

Tindrisen03 skrev 2010-02-19 23:43:11 följande:
    Ok, tack! Lite veli är jag.. vill köpa en till Fonda (har en rosa) men kan inte bestämma mig mellan blå el vit. Är mkt blond med bruna öon..vad tror ni? Tycker nog mer om den vita egentligen men är rädd att jag bli blek i den och att jag snabbt skitar ner mig
    mina "g" är lite glappa på tangentbordet som ni kanske ser
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    isako skrev 2010-02-20 11:27:58 följande:
    Jag valde blå då jag inte kände mig "pigg och levande" i vitt. Kommer vara suuupersnyggt till osmmaren, men ville ha en som var mer året runt. Den blå är definitivt underskattad! Supersnygg i färgen. Men vit.. ja den är ljuuuvlig! Men som sagt. Såg ut som jag varit vaken i två dagar i sträck i den
    Lutar nog åt blå om jag hittar ngn stl 2 vill säga. Kommer att ha en fläck på den vita inom 10 sek för visst sjutton spiller man oftare på sig när man har vitt bara för att..
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Sandra G skrev 2010-02-20 18:37:26 följande:
    Nån som vet om Odd Molly butiken fått in nåt nytt?
    Nix, inte än. Men på måndag
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Nä inte mer än att de fått aviserat VÄLDIGT många kg på ingång

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    smulan0 skrev 2010-02-21 15:32:10 följande:
    jag har ett konto men det går ändå inte att använda betalkort som är utländska om man inte är validerad...
    Nä du måste bli validerad först. Men sen är det mkt smidigt!
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    smulan0 skrev 2010-02-21 18:54:34 följande:
    Tack för svaret!!! Ja det var lite meckigt... hinner nog inte fixa det innan jackan måste betalas. Men ska försöka! Någon som vet om OM säljs på MQ i Nacka??? frågade var ett plagg var köpt och fick det som svar. Visste inte att MQ hade OM men det kanske stämmer?
    Inte nu för tiden i alla fall..
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    smulan0 skrev 2010-02-22 11:29:27 följande:
    Malour har kettle coat på sig i efter tio... om någon orkar kolla.....
    Såg henne i den på NK när hon gick runt med personal shopper
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Hu, tvekar väldigt på Lotta lotta long jacket som jag beställt. Provade den idag och jag tyckte jag så ut som en maräng Hade visserligen Uggs på mig så jag kände mig kort (van att gå i klack) men ändå... Storleken 1 var lagom men lite kort i ärmarna dessutom.  den är verkligen superfin men jag tror kanske att jag kommer tröttna.. vad tycker ni andra? Ingen idé att tveka här för den lär ju gå slut..

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    smulan0 skrev 2010-02-22 14:06:10 följande:
    jag fick min blues skirt och den passade inte min figur för fem öre. Jag är bara 1.62 och den ser alldeles för lång och bred ut på mig.... Dessutom var det en chock att se de kritvita benen! Kanske hade blivit finare i en mindre storlek! Trist men nu får jag chans att köpa någon efterlängtad kofta istället!
    Provade också den idag..tyckte att den också var väl volangig på mig... Kankse inte gillar för mkt volanger helt enkelt eftersom jag tvekar på Lotta Lotta också
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    jojoa75 skrev 2010-02-23 11:03:06 följande:
    oj vad rörigt det lät Någon som provat två olika strl i Fonda dress och vet hur stor skillnaden är ungefär mellan två strl?
    Tyvärr inte! Läste dock att du letar efter den rosa. Hoppas verkligen du hittar den! Den är underbar och jag älskar min. Har min vanliga tvåa och den sitter som jag vill. Ett tips är att maila Odd Molly och få en lista på alla butiker som tagit in den rosa i den stl du söker. Man kan verkligen hitta saker i små lokala butiker på "skumma" orter. Har jag lyckats med flera ggr
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV