Inlägg från: barn05 |Visa alla inlägg
  • barn05

isako: Jag gick faktiskt ner till storlek 3 i Dolce skirt men det var mest för att 4a inte fanns i affären och jag tyckte att den kändes väldigt vid. Provade dock inte att sitta i den

• barn05
    Morty skrev 2010-02-28 15:09:59 följande:
    Inboxar! Såg nämligen en sådan idag i just storlek 4.
    Nu blir jag också väldigt nyfiken, finns Fonda kvar i stl 4??? Jag vill ha
  • barn05

NewYorker: Vad härligt att kläder blivit för stora, det måste ju betyda att du blivit mindre. Grattis Förstår dock att det är trist att behöva växa ur favoriterna i garderoben. Du hittar den säkert i stl 3. Jag håller span!

• barn05

Är den nån som vet hur Berry dress är i storleken? Har aldrig provat den själv men läste någonstans att den är rymlig. Man kanske ska gå ner i storlek då. Jag har en storlek mindre än vanligt på FoL, undra om de går att jämföra...

• barn05

Det har jag också gjort Pinglan Tänkte nästan fly till ett konferensrum så jag inte riskerar att någon ska knacka mig på ryggen just då.

Ok, men då borde en 3a räcka till mig. Vill inte riskera att klicka hem ett tält! Skrattade gott åt NewYorkers beskrivning av FoL som jag läste någonstans, salamiklänning

• barn05
    Blossom1 skrev 2010-03-24 12:14:13 följande:
    Någon som har den där overlap kjolen? Är den finare än produkbilden visar?
    Jag har den! Den är jättefin och det följer med ett underkjol också. Upplever den ganska liten i storleken men går att justera med ett knyt i midjan.
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV