Odd Molly för oss inbitna del IV
Såg ni den här auktionen?
www.tradera.com/Odd-Molly-Topp-auktion_107412365
Hur kommer det sig att denna topp gick så dyrt?
Jag har en och funderar på att sälja
Såg ni den här auktionen?
www.tradera.com/Odd-Molly-Topp-auktion_107412365
Hur kommer det sig att denna topp gick så dyrt?
Jag har en och funderar på att sälja
isako: Jag gick faktiskt ner till storlek 3 i Dolce skirt men det var mest för att 4a inte fanns i affären och jag tyckte att den kändes väldigt vid. Provade dock inte att sitta i den
NewYorker, ser att du ska skiljas från favoriter Goolagong. Hur kan du leva utan denna??
www.tradera.com/-432-Velvet-Goolagong-Odd-Molly-stl-4--auktion_108259212
NewYorker: Vad härligt att kläder blivit för stora, det måste ju betyda att du blivit mindre. Grattis Förstår dock att det är trist att behöva växa ur favoriterna i garderoben. Du hittar den säkert i stl 3. Jag håller span!
Är den nån som vet hur Berry dress är i storleken? Har aldrig provat den själv men läste någonstans att den är rymlig. Man kanske ska gå ner i storlek då. Jag har en storlek mindre än vanligt på FoL, undra om de går att jämföra...
Det har jag också gjort Pinglan Tänkte nästan fly till ett konferensrum så jag inte riskerar att någon ska knacka mig på ryggen just då.
Ok, men då borde en 3a räcka till mig. Vill inte riskera att klicka hem ett tält! Skrattade gott åt NewYorkers beskrivning av FoL som jag läste någonstans, salamiklänning
Självklart! Vad siktar ni på att köpa?
Usch vad trist, inget alls kul tyckte jag. Köpte ni något?