Inlägg från: barn05 |Visa alla inlägg
  • barn05

Det är nog ingen fara Glenda Glada. Vi Odd Molly älskare är en utspridd skara mellan 1-100 år och du är aboslut inte gammal som 39-åring. Jag tänker bära Odd Molly långt efter det...

• barn05
    BombshellBaby skrev 2010-03-28 21:04:22 följande:
    10 billiga olika saker från bara shoppar för få snabba omdömen
    Japp, exakt samma sak hände förra helgen och då var jag farligt nära att gå på det!
  • barn05
    smulan0 skrev 2010-03-28 20:17:10 följande:
    Folkart har blivit Folk Malmö och firar med detta erbjudande: Från och med ikväll kl 20.00 gäller 20% på beställning av pre- och spring Odd Molly och rabatten gäller t o m imorgon kväll kl 23.00. Skriver man in koden: "folkmalmo" i kassan så dras summan automatiskt av.
    Ska ni handla nått?? Jag känner mig lite matt efter helgen och inte riktigt sugen men det är ett bra erbjudande. De har dock lite dåligt utbud, många plagg som saknas.
  • barn05
    Pokergirl skrev 2010-03-28 21:05:52 följande:
    Absolut! Dessutom reggade sig användaren idag. Säljaren har 3 OM ute i olika storlekar. Trist, någon kommer nog bli lurad på pengar!
    Nu är den första auktionen borta...tråkigt för den köparen men vi kan ju alltid hoppas att det inte var bluff.
  • barn05
    Kajsan skrev 2010-03-31 12:15:47 följande:
    Och då menade jag naturligtvis ULLprogrammet, inget annat
    Jag har inte vågat tvätta mina ännu och är därför också nyfiken på denna fråga
  • barn05
    Pokergirl skrev 2010-04-09 09:46:13 följande:
    Mesh short cardigan i love, någon som sett den? Eller är det ett plagg som aldrig gick i produktion?
    Jag har hört att ingen webshop i Sverige har tagit in den i färgen Love. Finns säkert på någon fysisk butik men annars är det att leta utomlands.
  • barn05
    smulan0 skrev 2010-04-09 10:51:01 följande:
    ring idyllinteriör. Där fanns ju får någon vecka sedan i alla storlekar till 30% rabatt!
    Jag pratade med dom och alla x-stitch var slut innan påsk...
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV