Inlägg från: nick name |Visa alla inlägg
  • nick name

Odd Molly för oss inbitna del IV

Åh, jag trodde jag var för sent ute ang blues skirt, men sprang förbi den lokala OM-butiken i stan där jag jobbar ibland och där hängde den i skyltfönstret! Jag slog till givetvis och passade samtidigt på att fylla upp shoppingkassen med lite annat.
    Det blev ett dyrt men härligt besök!

Såg att ni tipsat i tråden om affären också, sivi shop i gävle.
    De hade mycket mollysar inne!

Nu ska jag hem och leka med barnen, söva dem och sen ha testfest! Hoppas blues skirten passar mig!

• nick name
    Sara Mia skrev 2010-02-25 15:40:22 följande:
    Nämen bor du också i Gävle med omnejd. Nu börjar vi ju snart vara ett litet "Molly-gäng" här. Vi kanske skulle kolla med Ninna i bloggen en skopa Odd & en tesked Molly och träffas på en Molly-fika någon gång?
    Sure! Jag jobbar i Gävle en till två dar i veckan och skulle kunna tänka mig en efter-jobbet-träff isf!

Idag är jag nöjd då alla mina nyinköpta plagg efter test passade fint och får stanna!

1 Blues skirt
    1 Magnolia s/s dress almost black
    1 Magnolia l/s top rouge
    1 Good vee t-shirt white

• nick name

Var kan jag sneakpeaka lite på det släpp som kommer nästa vecka?
    Är det sommarkollektionen som kommer då eller?
    Var finns det bilder att kika på, visst hade amyglase ett picasaalbum?

• nick name
    Morty skrev 2010-03-20 15:04:07 följande:
    Kika på www.oddmolly.com och välj sommar kollektionen. Där har de väl det mesta plus lite till som inte släpps.
    aha, var det så enkelt

thanx!
  • nick name
    Minatre skrev 2010-03-21 10:25:14 följande:
    Nicke nyfiken:Fondan är generellt sett normal i storlek men jag gick upp en storlek pga den är något trång över byst och ärmar. Men jag vet att många har kört sin normala storlek där. Googalong och frill pants vet jag inget om då jag inte har provat eller äger några. Har reagerat över en T auktion som ser skum ut. Anledningen till att jag reagerade är att jag såg samma kappa "Twill love tha back coat" och samma beskrivning (dvs. det var samma säljare) som hade kappan till salu och som gick för 3000 kr där högsta budgivare var nyregistrerad. Nu är samma kappa ute för försäljning igen!! Den förra auktionen gick ut den 18 mars. Länk till den gamla auktionen: www.tradera.com/Efterlangtad-Odd-Molly-578-lo...Och den nya auktionen: www.tradera.com/Efterlangtad-Odd-Molly-578-lo...Är det något lurt och bör man kanske passa sig för denna säljare?
    "Kappan läggs ut igen pga köpare ej kunde betala kappan vid betalning, så snälla lägg inga bud om ni inte kan fullfölja köpet!!"

Så står det i annonsen iaf.
  • nick name

Jag slog till på ett par jeans nu - tog stlk 2 och hoppas de skall passa. jag är ganska "fet" nu men blir de för trånga så har jag ytterligare en morot att loosa några kg!

Läste att de var ganska rymliga i storlek, nån som kan bekräfta el dementera?

• nick name

Hon har säkert reggat ett till alias och bjudit på sin egna auktion i hopp om att den då ska ta fart.

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV