Odd Molly för oss inbitna del IV
h80: Den kjolen är sannolikt en kopia, om man ser till säljaren historik och övriga varor. Men hoppas jag har fel!
h80: Den kjolen är sannolikt en kopia, om man ser till säljaren historik och övriga varor. Men hoppas jag har fel!
Attans, nu köpte jag en Overcast Coat (heter den så) i fysisk butik! Den var verkligen skön på och satt hemskt fint och jag övertalade mig själv att jag inte har någon höst/förvinterjacka.
Tvekade mellan den beiga och den i military, men tog till slut den i military för att slippa vara rädd för fläckar, även om den beiga var snyggare.
Nu MÅSTE jag hem och fota mina kläder och lägga ut på T! Har tiotalet mollysar jag gett respass, till förmån för nya
Oh, har jag tur kommer mina reklammerade handskar idag också. Förhoppningsvis felfria. Eller så kommer inga alls.
På Campadre hittade jag inget som föll mig i smaken (i rätt färg och storlek)
Den här frågan har väl ställts tusen gånger redan, men jag orkar inte leta efter svaret så jag frågar igen (forgive me)
Hur är Wool Mix Long Cardigan #528 i storlek?
tack!
Tack för svaren!
Jag borde ha köpstopp GRANDE.
Men istället gjorde jag mig hård och kall och lade ut 8 mollysar till salu på tradera, för att delfinansiera min frossa!
pokergirl: vilka as det finns, hoppas morgondagen blir bättre för dig!
Jag såg ett par vita sockor på Tradera igår. Leta där.
Handskproblemen fortsätter för mig.....
Efter flera veckors väntan fick jag äntligen ett par nya skickade till mig, reklammerade de jag fick pågrund av att de var defekta. När de nya kommer så är de i fel storlek! Plus att de hade inte lagt i pengar för returfrakt - så nu har jag betalt frakten tillbaka för defekta varor, samt legat ute med tusen spänn i flera veckor handsklös.
Och nu är de "fel" igen. Suck.
Visst, jag kan väl ha dessa i storlek också, men ajg blir bara så matt. Hur svårt kan det va att leverera rätt liksom?
Och s å en fråga till:
Nääääääär kommer det ut nåt nytt i webbutikerna?
Det finns en Tea Dress i Almost Black ute på Tradera nu, stlk 3. Jag har för mig att någon här efterlyste en sådan.
(ej min annons etc)
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx