Inlägg från: nick name |Visa alla inlägg
  • nick name

Odd Molly för oss inbitna del IV

Eftersom den där sexton strap dress blivit så uppskriven i var och varannan blogg kände jag mig tvungen att inandla en. inte för att jag för tillfället ser något användingsområde för den, men jag för väl skapa nåt tillfälle när den sen kommer hem....

jag är rätt bra på att skapa behov!

Hoppas nu den är så fin och välsittande som alla säger. Den har ju faktikst ett ganska trevlig pris, OM-mässigt sett.

• nick name
    Stormis skrev 2010-09-27 10:17:23 följande:
    Gästar lite och hoppas på lite hjälp . Behöver ny höst/vinterjacka och har spanat in Overcoast coat på nätet. Har stl 1 på mina Grandmas, blir stl bra då med tror ni? Och vågar man invänta nån liten rea eller dröjer det nu till dec tror ni?
    Jag har 1 på min grandmas men 2 på min overcast coat.
    Övriga OM-plagg har jag i en uppsjö av 1:or och 2:or.
  • nick name

Kanske en dum fråga men.... ska man sprätta upp fickorna på årets jeansjacka (med pinuppan) eller är fickorna bara prydnader? (alltså det finns inget fickfoder?)

• nick name

Jag fick hem en long lovely knit i dark grey från deepfling, stlk 2. Den är lite stor.....
    nån som vet nån som har en 1.a att byta med tro?

• nick name
    Mabimao skrev 2010-10-07 21:50:51 följande:
    .........tyckte du de var stora?......jag tyckte heeelt tvärtom......
    hehe, det kan bero på hur man vill att den ska sitta kanske. Lös o ledig eller tajt. jag skulle vilja ha min tajt.
  • nick name

lite OT, men för er som gillar de höga Primebootsen med dragkedja hela vägen baktill så har Scorett en kopia av dessa stövlar till ett bättre pris. Scoretts egna märke, tror de kostade 1399:-.

• nick name

Snälla hjälp mig nu - var kan jag köpa de där full bloomer multi? På webben eller från nån butik som skickar.

• nick name
    Egensinnig skrev 2011-01-19 17:03:34 följande:
    Jag har mailat dem och kan lägga upp svaret här sedan
    Vad snällt! Hoppas de svarar snabbt -)
  • nick name
    Hilti skrev 2011-01-20 20:25:41 följande:
    Tack snälla men jag läste ditt svar för sent. Hade då redan beställd min vanliga storlek, får se om det blir kasslervarning
    Jag har min vanliga storlek och tycker att det var rätt val. (2). Jag tycker nästan att den gränsar på stor i storlek, jag skulle absolut inte gå upp i stlk på den, men det beror väl lite på hur man är skapt och så också kan tänkas.
  • nick name

Har ett jobbstopp i huvudstaden i morgon och undrar om det är värt omvägen att gå förbi OM-butiken?
    Har de rea, finns där mycket etc?
    Ska försöka kolla in mathilde också, och ev NK.

Hur ser det ut med reatillgången? Är stlk 2 och är ute efter "nåt kul".

• nick name
    gambia90 skrev 2011-02-22 08:32:45 följande:
    Jag är också inne på lite annat just nu. igår köpte jag denna på köp nu på tradera
    #495 Ltd Edition s/less tunic.
    Är det någon som vet vad den kostade ny och hur den är i storlek?

Den kostade runt 1500 ny tror jag. Den är r y  m l i g  i storlek.
  • nick name
    gambia90 skrev 2011-02-22 21:18:21 följande:
    nick name- jag läste i någon blogg att de gått för runt 2000kr på T. Blir spännande att prova den ...
    den är värd sitt pris, den är jättesnygg, har en själv.
  • nick name
    Busbellan skrev 2011-04-25 21:52:58 följande:
    Hoppar in och ställer en fråga här
    Finns det något sätt att se på ett plagg om det är en kopia eller inte?
    VIlket plagg gäller det?
  • nick name
    Busbellan skrev 2011-04-25 22:50:21 följande:
    ja du namnet vet jag inte riktigt, men det är jeanskjolen med volangkant
    Jag tror inte man kan se det med blotta ögat på plagget (men jag är ej säker). Tvättlappen kan vara hård och prasslig på en kopia har jag hört, och tag:en är visst slät.
  • nick name

Vet nån var jag kan hitta en canna cardigan i grey melange stlk 2, helst på rea? Var på mathilde igår, de hade sjukt mkt grejer!

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV