Inlägg från: gambia90 |Visa alla inlägg
  • gambia90

Odd Molly för oss inbitna del IV

Morty skrev 2010-11-06 00:01:34 följande:
    Borgeby Kids & Friends har 25% rea på alla kläder t ex. Sen har Country-Dreams 20% på vissa artiklar.
    folk har ju också lite rea :)
  • gambia90
    Mabimao skrev 2010-11-09 00:09:12 följande:
    Kollade på Ajabaja nu......jaha ja....NU är det så dags att skriva att det inte gäller OM winter.......kunde kanske stått i mailet innan. Uselt!
    eller hur! Det var ju ur winterkollektionen som jag tänkte handla ;(
  • gambia90
    Kajsan skrev 2010-11-08 23:26:08 följande:
    Jag har verkligen inte orkat med familjeliv ett tag nu, så jag har ju missat vad ni skriver.
    Alltså kommer jag säkert med gamla nyheter, men igår när jag sprang in på ECCO-shopen i Barkarby outlet såg jag att det snart ska öppna en OM butik där. Najs!
    LÄNGTAR!
  • gambia90
    FruAhlander skrev 2010-11-13 13:54:51 följande:
    Fick min OverCast i military i veckan och jag älskar den! Tack för råden om vilken färg jag skulle köpa. Military är verklligen "min" färg. Hade den med svarta Prime Boots i går... I dag regnar det så då blir det Hunters...

Jag letar efter en Wigwam i velvet, en 4:a. Någon som sett en 4:a på någon webshop?
    Vill ha den till glöggkalaset om två helger....
    Vet att det finns en på tradera.....auktionen går ut om några dagar
  • gambia90

Varför kan inte folk betala i tid???

Sålde en lila lovelyknit förra veckan på tradera och fredagen var sista dagen att betala. köparen svarar ej på mail.
    Är det för fräckt att ringa? jag blir jätte irriterad och förlorar både tid och pengar!

• gambia90
    manolya53 skrev 2010-11-15 18:10:44 följande:
    Själv var jag på Kålle och Ada butiken i Göteborg och blev fruktansvärt illa behandlad av mannen som äger butiken där :(

Jag har storlek 3 i storlek och när jag gjorde min reklammation på en odd molly klänning som kostar 1900:- som var söndrig när jag kom hem, fick jag svaret att han tyckte att jag var för tjock för en sådan klänning och sa till mig att jag förstört klänningen själv!!

Han var så elak och förnedrande att jag aldrig mer kommer att gå dit och handla!!

Tråkigt att man ska behöva bli behandlad på det viset när man köper en sådan fin och dyr klänning på en sådan butik!

Är det någon mer som varit med om det här eller något liknande på Kålle och Ada butiken??
    fy fan
    kommer inte att gynna den butiken!
  • gambia90

Nu får jag sluta handla.
     en overcost militärgrön från kidsandfriends, en svartdödskalle sjal från esterelenora och en halsbandsklocka från Vintage by fè till specialpris nu på Campadre.
    och så har jag förbokat en kaching pocket dress på ajabaja i militärgrön.

Stoppa mig någon!!!!!

• gambia90
    Duntoffla skrev 2010-11-17 13:23:06 följande:
    Haha...fick en flashback till filmen The MASK. "Somebody stop me!"

Du är i fel tråd om du vill bli stoppad
    Jag vet :)

Jag är galet sugen på en ka-ching pocketdress i rosa också 
  • gambia90
    Tabby skrev 2010-11-26 08:27:53 följande:
    VAd tycker ni, pinupp jeansjackan eller vårens jacka med broderi på ryggen?
    Jag tycker färgen är snyggast på pinupp jackan, men den broderade jeansjackan känns som om den kan användas till mer.

Synd att broderade jackan inte fanns i pinuppjackans färg....
    Jag MÅSTE ha vårens jacka. Den är lite sötare tycker jag ;)
Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV