Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

alias skrev 2010-03-18 23:20:56 följande:
    Förresten, åh - vad jag ser fram emot att se er invirade i GladPack!Bara GladPack, alltså.You make my day.
  • Mabimao
    smulan0 skrev 2010-03-19 06:58:52 följande:
    jag är helt på! Insmuglad på OM-träffen, det hade varit en fin kupp!
  • Mabimao
    brawny skrev 2010-03-23 21:01:42 följande:
    Nu kan man få en sneak peak på Campadres Odd Molly-kampanj hos Malenami. Undrar hur storlekarna på jeansen är? Om man vanligtvis är stl 2 ska man ha 2 på jeansen också?
    Vad tyckte ni? Blev inte sååå sugen. Scarfen kanske....... undrar om det är de där eller om det är fler?
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2010-03-23 22:33:49 följande:
    Njaaaaaaaaa.... näe, tror inte att det var något som lockade. Men jag lär väl hänga där vid 12.00 i alla fall.Har bokat in lunchmöte med mig själv klockan 12
    Haha......jag med.
    Vem vet kanske är inte det där alla plagg.....
    Förstår nu varför plaggen försvann på ett par minuter förra gången. Malenamis blogg har nu haft över 3000 besök sedan sneak peaken kom ut!!!

Nä, jag behövde hålla lite i dollarsen till helgen så det var nästan bra
  • Mabimao
    Pokergirl skrev 2010-03-23 23:00:25 följande:
    Och jag som tackat nej till en plats på träffen i helgen planerar att tröstshoppa... Ville så himla gärna träffa er alla men det funkar verkligen inte.
    ....läste precis i din blogg.
    Synd, det hade varit trevligt.
    Men det kommer ju gå fler tåg  
    Vet hur det känns dock, jag fick tacka nej förra gången.
  • Mabimao

Heelt OT men SUR!!!!!! Converse på Ellos till 40%. Jättebra. Leverans skulle vara idag. Tjoho!
    Idag kommer inga skor, utan ett medelande om att de tyvärr är slut. IDAG kommer det!!!
    Där rök rabatten och där rök mitt förtroende för dem. Kunde man kanske fått veta det liiiiiite innan samma dag de skulle komma. Beställdes den 15:e.
    Kan jag få dem till 40% när de kommer in igen? NÄ, för då gäller inte koden längre. Service VAD är det?

• Mabimao
    Russinmuffin skrev 2010-04-02 11:04:26 följande:
    Och så ett gladare inlägg. Jag fick min Grandmas coat från Folk i går. Så fin. Vad jag funderar över nu är om jag ska sprätta bort OM-texten på ryggen eller inte. Innan jag fick den hade jag mer eller mindre bestämt mig för att ta bort texten men nu börjar jag tveka. Någon som har synpunkter?
    Tycker text på Granmas hör till mer än på Tenfold. Grandmas har alltid haft text, så på den tycker jag det hör till.
    På Tenfold skulle jag önska att det inte var text, inte så att jag skulle sprätta (kanske...) men skulle hellre ha utan.
    Så svammel svammel.....personligen tycker jag låt den vara kvar.
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-04-07 22:54:51 följande:
    Svårt att förklara men det är liksom som en "fusksöm" utanpå själva tyget och det är de sömmarna som går upp, liksom gör att det blir fransar. Himla synd på en fin klänning. Har hört att en del stärker tyget på baksidan men vet inte hur det funkar i längden. Risken som jag ser det är att man fastnar i de sömmarna ändå.
    Nja, de trådarna är ett problem, men inte anledningen till att kläderna dras tillbaka eller reas ut väl?
    Det är under de här partierna med de "lösa" trådarna som tyget är så tunt att det blir ohållbara sömmar med det tunna tyget. Sömmarna håller alltså inte. Sidosömmarna och de i bak.
    Problemet med att fastna i de lösa partierna, som blir fransar kvarstår.........

Kolla här:
    http://2.bp.blogspot.com/_8C0cDIV7zPk/S7ZhNMrZifI/AAAAAAAAD54/Kx0R9id7I98/s1600/Picnik+collage2.jpg
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-04-07 23:07:59 följande:
    Ja, tyget var ju flortunnt där under så det förstår jag. Trist att de inte gjort det stabilare från början. Jag var himla sugen på en i beige/powder men backade när jag såg sömmarna.
    Jag min dumsnut hade nog kunnat tänkt mig en 4:a till 50%. Men de tog slut som smör i solsken....... Här i svedala ger affärerna bara 30% undrar varför......

Jag avstod från att köpa den på träffen pga "trådarna". Men för 50%.....hm........

• Mabimao

Buhu........sidenbandsproblemet fanns även "förr".
    Min fiiin  Twill love tha back kappa har samma problem med sidenbandet som fransar upp sig vid söm och lossnar......svår lagat då det är en dold söm.
    Inget världsproblem......men inget kul!

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV