Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly för oss inbitna del IV

Pokergirl skrev 2010-03-01 10:41:32 följande:
    Mabimao: inte den bruna, objekt 108160777.
    Aha...den du sålde var lila alltså. Är det dina bilder? Jag skulle nog inte kunna låta bli att fråga henne.......känns ju som hon luras......om det inte är så att hon säljer sin.....
    Hur vågar man likson.....tänk om du vore en lurare som inte skickar......vad gör hon då?
  • Mabimao

Kan någon som har nya jeanskjolen i 3 eller 4 mäta midjan?

• Mabimao

Sorry för OT men jag är så arg.....
    Har haft auktioner på T och har fått betalt av alla utom en. Har mailat och mailat henne utan svar. Vad göra?
    Ringde idag upp och möts av den mest konstiga människa jag pratat med....
    Hon upprapade sjutton ggr -Läs min info, läs min info.......
    (Där står att hon från och till har problem med sin mail ser jag nu efteråt.)
     Så jag sa till henne att det kan ju inte jag veta, och du vet det så får väl kontakta mig då!
    Jag skall inte behöva leta upp henne och läsa hennes info!!!!!!!!
    Hur gör du då? frågade jag. All handel på T sker ju via mail?
    Hon sa då att hon fått vinnarmailet från T....men hallå, vad är då problemet?
    Då säger hon att hon vill inte prata mer med mig och skall nu ge mig negativt omdöme!
    Vad F-n!
    Tänk om man kunde skydda sig från sådana......
    Sorry, men jag är såååååå arg!
    Kul att få neg för att en köpare vägrar bete sig normalt.

• Mabimao
    Stargirl skrev 2010-03-06 18:16:20 följande:
    Jag hade en situation en gång med ett par simbyxor för bebisar. De var från POP och i stl 62/68. Helt i nyskick och använda en gång. Köparen lämnade negativt för att de var för små. vad fan....hur är det mitt fel att hennes unge är för fet för dessa byxor. De ska ju sitta tight.
    Hallå?

Ska bli intressant att se vad hon skriver i sin neg omdömme, än har jag inte fått det......
  • Mabimao
    Morty skrev 2010-03-07 11:38:07 följande:
    Vad kostade Velour Frill Dress (tror jag den heter) var det förra våren den kom?
    1999:- tror jag.....
    Hilti skrev 2010-03-07 12:44:14 följande:
    Är det gjord kopior på Grandmas coat tro? Undrar i fall man är säker på blocket eller tradera...
    Japp, det finns kopior!
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2010-03-07 16:43:35 följande:
    Vet du om det är ngt särskilt som utmärker dessa?
    Nej, vet bara att någon som var i asien såg dem hänga i rader.....vet inte vilket blogg jag läste det i. Det är längesedan.....
  • Mabimao
    Pokergirl skrev 2010-03-09 21:08:32 följande:
    Det som är mest mystiskt är att köparen, som även denna gång budar, redan hunnit ge positivt omdöme på den klänning hon budade in tidigare idag. Tror det är ngn som fiskar positiva omdömen för att kunna blåsa stort.Apropå att bli blåst,Duntoffla: Hur gick det för dig?För mig går det sisådär... Min grandmas har ff inte dykt upp. Har varit förbi postens utlämningsställe gånger flera, inget paket. Avsändaren säger att hon skickat men jag börjar känna en viss skepsis. Hon skulle reklamera men vad hjälper det, paketet skickades med posten så det var ju inte försäkrat. Frågan är dock, jag bad att få det skickat med schenker alt annat spårbart alternativ, och erbjöd mig självklart att betala extra för detta. Trots min önskan skickade hon det som brev. Borde jag inte då ha rätt att få lite tillbaka?Så himla trist, jag som jagat en lila grandmas i ett års tid...
    Anmäl tii T med länkarna tycker jag.

Men vad var det för säljare som skickade med posten mot din vilja? Vilken stil!
  • Mabimao
    Pokergirl skrev 2010-03-09 21:23:07 följande:
    Jag anmälde förra annonsen med hänvisning till att det inte var ngn OM, inget hände så jag antar att det är tämligen meningslöst att anmäla en annons. Jo, det känns verkligen trist, hela historien. Så typiskt när man verkligen suktat efter ett plagg, önskar verkligen att det varit något annat jag budat hem. Så himla typiskt! Och att säljaren dessutom skickar det med post ospårbart gör mig smått förbannad. Den var ju inte billig, och just därför ville jag ju ha spårbart.
    Men om du uttryckligen bett om spårbart och hon skiter i det så tycker jag hon är skyldig dig att betala tillbaka hela summan.
  • Mabimao

Jag har skrivit till T ang säljaren. Hon har fler auktioner som gick ut idag som redan har goda omdömmen! Hallå?
    Samlar väl omdömmen med Odd Molly i rubriken så det ser bra ut sedan när hon skall sälja kopior..........

Fattar inte varför jag orkar bry mig........men har haft en skitdag och behöver få ut agg på nån antar jag

Svar på tråden Odd Molly för oss inbitna del IV